אירוע התרמה מיוחד ל"בית אמיתי"- מרכז טיפול ותמיכה לנערות וצעירות נפגעות אלימות מינית יערך מחר (רביעי) בתל אביב. האירוע יכלול תצוגת אופנה מרגשת בה נשים שורדות תקיפה מינית ידגמנו  לצד אושיות כגון מאיה בצלאל, דנה ישראלי, מיכל שם טוב ועוד. 

"אני כל הזמן שומעת מאנשים בסביבה שלי שהם רוצים לתרום, אבל לא יודעים כיצד לשלב התנדבות בשגרה הקדחתנית, אז היה לי ברור שאני יוצרת פלטפורמה שגם מעניקה חוויה וגם מאפשרת לכולם לתמוך במי שצריך", מסבירה אשת האופנה גאלה רחמילביץ' שיזמה ומפיקה את האירוע.

הערב החגיגי יפתח בקוקטייל בחסות "יקב טפרברג", ימשיך עם תצוגת אופנה של בית האופנה הישראלי "טליה" וייחתם בהופעת אורח של הזמרת לי זוהר שתשיר את שירה החדש "דוקטור, די" שכתבה על פוסט הטראומה שלה בעקבות פגיעה מינית ממושכת שחוותה כילדה.

הרווחים מכרטיסי הכניסה לאירוע יועברו כתרומה ל"בית אמיתי" של עמותת "עלם". מחיר כרטיס הינו 100 שקלים. "היה לי חשוב שגם מחיר הכרטיס יהיה נגיש", מסבירה טלי שרף-חזן, מעצבת בית האופנה 'טליה', נותנת החסות הראשית של האירוע. "פעמים רבות אירועים שכאלה עולים לא מעט וזה לא מאפשר לכל אחד ואחת לקחת חלק. 100 שקלים הם סכום סמלי לערב מלא תוכן ועוצמה, רגע לפני יום האישה הבינלאומי. דאגתי כמובן גם לשי עבור כל תורם ותורמת, כי אני חושבת שהמטרה היא מאוד חשובה ואין סיבה שלא נרתם ונעזור".

מחר בערב תושק על המסלול קולקציית אביב 2019 של בית האופנה, לצד קולקציית קפסולה חדשה, Black &White

ההזמנה לערב ההתרמה של "בית אמיתי". צילום: גיל חיון
ההזמנה לערב ההתרמה של "בית אמיתי". צילום: גיל חיון

קולקצית הקפסולה מורכבת מפריטים בשחור ולבן בשילוב מנצח ובגזרות ייחודיות. גם היא, כמו כל הקולקציות של בית האופנה מעוצבות ומיוצרות רק בישראל מתוך הרצון לתמוך ולייצר מקומות פרנסה לתעשייה ישראלית.

האירוע יתקיים ביום רביעי ה- 6.3.19 בשעה 20:30 בבית טפר, צבי פרייגרזון 5 תל אביב

מחיר: 100 שקלים לכרטיס - כל הרווחים הם תרומה ישירה ל'בית אמיתי' של עמותת עלם

לרכישת כרטיסים באתר:
 
https://talia-studio.com/products/6-3-19?fbclid=IwAR2EXVoybmNrqnnZBLK_1c5lqQvKz3tzZUVoo2A2QZe6-p_CabReTSWflY4