גדולים, קטנים, מקושקשים או משורטטים - הדפסי הפרחים העל - זמניים נשארים איתנו גם באביב הנוכחי, וכמדי שנה כובשים לנו את המלתחה בעונה המלבלבת.

לאחר שכיכבו במסלולי התצוגות של המעצבים הכי נחשבים בעולם (אלי סאאב, קלואה, אלכסנדר מקווין, מארק ג'ייקובס, דולצ'ה וגבאנה והרשימה עוד ארוכה) - הדפסי הפרחים כבר מתחילים לשטוף את הרחובות. בין גוני האפור והשחור שהיו מנת חלקנו בחורף הארוך, אפשר כבר לראות שמלות פרחוניות לצד חליפות מקושטות בפרחים ובפרפרים מכף רגל ועד ראש.

אוברול של NORTHERN STAR SS19. צילום: אסף עיני
אוברול של NORTHERN STAR SS19. צילום: אסף עיני

הסוד במקרה הזה הוא לבחור בסטייל הסולידי. למשל חולצה בהדפס פרחוני בשילוב מכנסיים בצבע אחד, או שמלת מקסי פרחונית ומתנפנפת. שילובי אביזרים משלימים פרחוניים יכולים לעשות אף הם את העבודה. למשל נעליים, תיק גדול או תכשיטים קטנים כגדולים, שהם מחווה לפריחה המחודשת של הטרנד. הנועזות ילבשו לאירועים שמלות פרחוניות בשילובי תחרה וטול, אבל ככל הנראה נדיר יהיה לפגוש נשים שעושות דרכן לעבודה בחליפה פרחונית.

אם את רוצה לעשות כמעשה מכתיבות האופנה הבינלאומיות ולשלב את הטרנד מכף רגל ועד ראש, הקפידי לבחור הדפסים בעלי אותם גוונים גם בחלק העליון וגם בחלק התחתון, זאת כדי לא לגרום סחרחורת לסובבים אותך ולהסתכן בהפיכה לקורבן אופנה בעלת חוש טעם לא מוצלח.