כשמקבץ החגים כבר מאחורינו, אפשר להתפנות לבחירת הפריט הכי חם בקיץ: בגד הים. ומכיוון שעולם בגדי הים נחלק לשניים - ביקיני ושלם - גם המדור שלנו מצטרף לחלוקה, והשבוע הוא יוקדש כולו לבגד הים השלם.



אין סקסי ונשי יותר מבגד ים שלם, בין שמפתח הרגל בו גבוה ובין שהוא נמוך. העונה חזר בגד הים השלם לשיא תהילתו, והוא מככב על נערות ונשים בכל גיל, מסמל נשיות ללא גבול ובעיקר מעניק ביטחון ללובשת, היודעת שהכל נשאר בפנים.



כיאה לטרנד שבו אנו חוזרים לשנות ה–90, גם בגדי הים סטייל "משמר המפרץ", א–לה פמלה אנדרסון, עושים קאמבק, ובמיטב הרשתות אפשר למצוא גזרות שונות ואדומות.



בגד ים של גוטקס, 399 שקלים. צילום: אוהד רומנו
בגד ים של גוטקס, 399 שקלים. צילום: אוהד רומנו



בבחירת בגד ים שלם חשוב להקפיד שהוא יארוז ויחזיק היטב את אזור החזה. כי עם כל הכבוד לטרנד ה"סייד בוב" הרווח באינסטגרם (שבו נשים מצולמות כשהן חושפות חלק מהשד), במציאות - בחגיגה משפחתית בבריכה או עם חברים בים - זה פחות נעים. אם את בעלת חזה קטן, בחרי בגד ים עם ראפלס (כיווצים ועודפי בד באזור החזה), על מנת ליצור נפח ואשליה של חזה גדול יותר.



לצד גזרת סטרפלס שהיא נהדרת לשיזוף, הקפידי לבחור בכתפיות שלא "יחתכו" ולא יעקצצו אותך, שיתמכו בחזה ושיצרו את הסטייל שאת אוהבת: כתפייה אחת בבגד ים אסימטרי, קולר (ודאי כזה שאינו מושך ומכביד על העורף), שתי כתפיות ישרות בסגנון קלאסי (דקות או רחבות) או כתפיות איקס. אם את מהמשתזפות, היזהרי מבגדי ים בחיתוכי לייזר או עם רשתות, שכן אינך רוצה להפוך לדלמטית או מוכתמת בשיזוף מוזר.



בגדי ים. צילומים: אוהד רומנו, גיא נחום, שי יחזקאל, הנס מוריץ, אבי ולדמן, ירון ויינברג, יח"צ, סטודיו DNA מיכאל טופיול, עדי גלעד, Machinestudio
בגדי ים. צילומים: אוהד רומנו, גיא נחום, שי יחזקאל, הנס מוריץ, אבי ולדמן, ירון ויינברג, יח"צ, סטודיו DNA מיכאל טופיול, עדי גלעד, Machinestudio



כשאת מודדת בגד ים, חשוב להתנועע איתו מעט כדי לוודא שהחלק האחורי אינו מתגלגל והופך לחוטיני. אם את לא רוצה להדגיש את הבטן, העדיפי בגד ים חלק או עם אלמנטים שמתנוססים באזור החזה ולא על הבטן. נתראה בשבוע הבא עם גזרת הביקיני שכולנו אוהבות לשנוא.