מימי סבתנו אל תמונות של מרלין מונרו עם משקפי החתול ומטפחת מתנופפת מצווארה במכונית גג פתוח ועד הימים בהם היינו מחכות בקוצר רוח לפרק חדש של המורדים, משתגעות וקונות מאות מוצרי מרצ'נדייז רק בשביל להיות ולו קצת דומה למיה קולוצ'י או מריצה עם שלל הבנדנדות שכיכבו בסדרה ועד היום - אוגוסט 2019 בו הלוק לא יכול להיראות לגמרי שלם ללא האאקססוריז הכי נוח במגירה: מטפחת או בנדנה שתוסיף צבע וחיים לאאוטפיט.



כמה שנים אחרי, שנת 2019 והטרנד שמציף את עולם חובבות האופנה והאקססוריז הוא הבנדנות, שחזרו לא רק כבנדנה על הראש אלא גם כפריט סטיילינג רב שימושי. ברחבי העולם הטרנד עם הפרינט המיוחד והנוסטלגי כבר רץ. התוספת הקטנה לאאוטפיט שמאפיינת בין היתר גם להקות רוק (מלך הבנדנות, אקסל רוז) ואת סטייל הלבוש שלהם ושל צעירי סוף שנות ה-80, נחת כאן ואנחנו רק מחכים לראות איך עוד אפשר להפתיע אותנו בשלב הזה.



בתי האופנה החלו לקלוט את מה שמתרחש בשטח וכבר יצאו עם הגרסה החדשנית שלהם לחולצות ושמלות העשויות מהפרינט או הצורה הגיאומטרית המאפיינת אותה, למשל לואי ויטון עם חולצה שתרצי לחרוש עליה עד סוף הקיץ, ברברי, המעצבת אלכסה צ'אנג, H&M, זארה ועוד.



עשי ואל תעשי


מעבר לכך שאין צורך לרוץ לחנויות ולחפש בטירוף באינטרנט מאיפה מזמינים, המתכון הוא פשוט מאוד- הוציאי את הבנדנה שקבורה לך אי שם במדף הצעיפים או שתציצי בארון של סבתא ולכי על הצד הוינטג' ותתפרעי! ניתן לקשור כחולצה- מה שהכי תפס בתקופה האחרונה, או סרט לשיער (ראי סרטון בהמשך הכתבה), כצמיד, כקישוט לתיק היד/חגורה (אקססורי על אקססורי) והיד עוד נטויה.



• ה"צ'וקר" – בנדנה או מטפחת מסביב לצוואר, אמנם הימים חמים אבל שימושי גם לסתיו שאט אט הולך ומתקרב. ניתן גם לקשור אחורנית ולהשאיר שובל קטן ועדין.



• קשירה לתיק / חגורה – התיק שאת סוחבת עמך כל יום, לוקחת לעבודה וגם יוצאת איתו בערבים, נסי לשלב ולקשור אליו מטפחת או סרט בפרינט האהוב עלייך. אותו הקונספט גם על חגורה בצבע אחיד, אין ספק שזה ירענן את המראה.



• קשירה מסביב לראש – את מתכוננת לים וחושקת בכל להמציא את עצמך מחדש וללכת על הלוק העדין, במקום כובע סטנדרטי ניתן לקשור מסביב לכל הראש או כסרט מהמצח ועד סוף הראש.



• קשירה מסביב לקוקו- שדרוג רציני למראה, בין היתר מסתיר גומיות עבות שלא מחמיאות או שיער לא מסודר וחפוף בימים קשים וכמובן משדר מראה של שיער ארוך יותר.



בַּנְדָּנָה= מטפחת ראש מעוטרת שקושרים סביב הראש או הצוואר לקישוט.
בנדנה 2019= לא רק מטפחת!