שבירת מוסכמות בעידן החדש היא בהחלט מה שמותג נישתי צריך כדי למקסם את כמות ושביעות רצון לקוחותיו. נד נד (NadNed), המותג הישראלי החדש, מציע בגדים מעוצבים לילדות לרכישה אונליין, בסטייל הכי קרוב למציאות ההוליוודית. תחרות רכות, פפיונים גדולים, בדים איכותיים ונוחים, ותפירה עילית מתוצרת כחול לבן – כל אלה הם אבני היסוד עליהם מתבסס המותג.

סיפור סינדרלה בהחלט אין כאן, אלא מעצבת אופנה עם תעוזה בשם רוית משעלי, שהחליטה לשבור מוסכמות ולומר דיי לבדים הסינטטיים והתחרות העקצוציות ולייצר ליין בגדים לילדות, אופנתי ומלא בסטייל. משעלי אם לשתי נסיכות (ונסיך), שחוותה את הקושי במציאת שמלות נוחות לילדות, החליטה להרים את הכפפה ולאחרונה השיקה את קולקציית קיץ 2019 של המותג, המכילה שפע של דגמים ייחודיים. החזון העיצובי של נד נד (NadNed) מבוסס בראש ובראשונה על בחירה קפדנית של בדים איכותיים, ולאחר מכן הקפדה על עיצובים מיוחדים, ממש כמו שכל אם בעולם רוצה לילדותיה.

שזירה של איכות ונוחות בכל בגדי הקולקציה

השילוב של השניים - איכות ועיצוב, הוא בהחלט החולייה החסרה ב'שוק' בגדי הילדים, אך כאשר אנו מקבלים בנד נד שתי ציפורים במכה אחת, פלוס מחירים סטנדרטיים, קשה שלא להתפתות. את הבדים בוחרת משעלי, בעלת המותג בעצמה, והם נתפרים כאן בארץ לנגד עיניה. הכל בסגנון 'הוט-קוטור' יוקרתי עם הקפדה על הדברים הקטנים.

רגע לפני שהפריט החדש עולה לאתר, הוא עובר "בקרת איכות", ממש כמו שנהוג במותגים בינלאומיים. על בקרת האיכות אחראיות שתי הנסיכות של משעלי, המשמשות כדוגמניות מודל לכל דבר. הן בודקות האם הרוכסן במקום ולא מציק, האם כתפיות השמלה קצת לוחצות, וכמובן, כל דבר אחר שעשוי להפריע לנסיכה הקטנה מקבל טיפול מידי.

NadNed - מותג חדש לבגדי ילדות אונליין. צילום: באדיבות נדנד
NadNed - מותג חדש לבגדי ילדות אונליין. צילום: באדיבות נדנד

בגדי הקולקציה החדשה ניתנים לרכישה אונליין באתר נד נד בכתובת Nadned.co.il. בין בגדי הקולקציה תמצאו שמלות לאירועים (שמפילות את הלסת!), בגדי קז'ואל עם טוויסט, חליפות מהממות שלא תמצאו בשום מקום אחר, מכנסיים, ז'קטים ומעילים, ווסטים מלאים בסטייל וגולת הכותרת – שמלות לאירועים טרנדיות וקלאסיות.

הקולקציה באתר מתאימה לילדות בגילאי 12-4 ומבוססת על בדים איכותיים, רכים ונושמים ללא נגיעות סינטטיות. כך למשל תוכלו למצוא מכנסיים מסוג ALICE PANTS חגיגיים ומתוחכמים, בעלי גזרה גבוהה ומתרחבת עם חגורת קשירה, את שמלת הפפיון ההורסת ANASTASIA DRESS המתאימה לאירוע יוקרתי בסטייל הוליוודי, ועוד מגוון רחב.

הטוויסט של קולקציית קיץ 2019 באתר NadNed

אתר נד נד לא מציע רק בגדים מעוצבים לילדות, אלא קולקציית בגדים עם סטייל, ייחודיות, ושוני ממותגים אחרים. ההקפדה על הפרטים הקטנים, החל מהכפתורים ועד הקיפול של הפפיון והסימטריות בין הקשירות, מורגשים היטב בכל פריט ולו הקטן ביותר. דבר נוסף שמייחד את הקולקציה הוא הסטייל הנקי-ילדותי. לא תמצאו בקולקציה תחרות מוגזמות או שמלות נפוחות, וגם לא רצון להפוך את הנסיכות הקטנות לנערות בוגרות, אלא יותר סגנון של פפיונים גדולים השומרים על מראה ילדותי קלאסי וגזרות נקיות.

צבעי הבדים בקולקציה הוא עוד דבר בולט. לא תמצאו שם אדום נועז ושילובי צבעים שעושים כאב ראש בעיניים, אלא צבעים סולידיים כיאה לנסיכות, כמו הרבה לבן, ניוד (בז'-ורדרד), שחור וורוד. הצבעים הרגועים של המותג מעניקים לבגדים אופי מיוחד, כזה שכל אם לנסיכה רוצה להכניס לארון של בתה.

מותג שיודע לזהות הזדמנויות עסקיות

מסתבר שמאחורי מותג NadNed לא יושבים רק מעצבים שיודעים לייצר בגדי ילדות, אלא מדובר במומחים עם שאיפות שיודעים לזהות הזדמנויות עסקיות. כבר היום המותג משווק את מוצריו במדינות שונות ברחבי העולם, כאשר הפניה היא לקהל שיודע להעריך איכות ומחפש פריטים ייחודיים ונוחים לדור ההמשך. נראה כי בעוד כמה שנים המילה 'נד-נד' המוכרת לנו מהנדנדות מגינות הציבוריות, יהיה שגור גם בפי קהל בינלאומי.

לצפייה בקולקציה החדשה של NadNed לחצו כאן >>>