לא משנה אם הוא אמיתי או סינתטי - כשאומרים "ז'קט עור" בדרך כלל עולה לראש תמונה של ז'קט עור שחור קלאסי ועל-זמני. אבל בחורף שיבוא עלינו לטובה העור השחור יישאר עמוק בארון ויפנה את המקום לצבע.



לא משנה על איזה צבע תחשבי - בגדי עור (או דמוי עור) ואקססוריז מגיעים העונה בגוונים שונים: אדום, ורוד, בורדו, צהוב, ליים, קאמל, ירוק, תכלת, נענע ועוד. הצבעוניות כובשת את עולם העור ומשתלטת על המלתחה, ולא רק בז'קטים שמסתיימים בקו המותן; יש גם חצאיות, חולצות ושמלות. ואם את לא אוהבת את המגע של העור או דמוי העור על גופך, בחרי בז'קט או במעיל שישדרגו לך את המלתחה.



ז'קט עור של סיליז, 2,590 שקלים. צילום: יח"צ
ז'קט עור של סיליז, 2,590 שקלים. צילום: יח"צ



בניגוד לעבר, כיום ישנם בדים דמויי עור שנראים ממש הדבר האמיתי. את יכולה ללבוש אותם לעבודה וגם לבילוי, הכל תלוי בטוטאל לוק שתיצרי בעזרת שילוב עם אביזרים משלימים.



אפשר לשלב בגדי עור בהמון סגנונות: מהלוק המחויט והקלאסי, דרך הלוק הגראנג'י ועד למראה סקסי. אז מי בא לך להיות היום? הכל תלוי בשילוב. שילוב של פריט עור עם צורות גיאומטריות או משבצות ייצור לוק נאיבי ועם זאת מתוחכם, בעוד שילוב של עור עם עור ייצור מראה חד ומלא ביטחון.



בגדי עור. צילומים: שי יחזקאל, הנס מוריץ, קמילה סימון, קית גלסמן, ניר יפה, עדי גלעד, יח"צ
בגדי עור. צילומים: שי יחזקאל, הנס מוריץ, קמילה סימון, קית גלסמן, ניר יפה, עדי גלעד, יח"צ



מכיוון שבניגוד לעור השחור העור הצבעוני הוא טרנד בר חלוף, חפשי את הפריטים במחיר נוח ואטרקטיבי המותאם לכיסך. שכן לא בטוח שבחורף הבא הוא יישאר איתנו.