עם הגשם שירד השבוע, כבר אי אפשר להתעלם מקיומו של החורף. את השמלות המתנפנפות ונעלי האצבע החליפה זה מכבר שיטת השכבות, עם ז'קטים ומעילים שעוזרים להתמודד עם הצינה בבוקר ובשעות הערב.



לפריטים החורפיים הקלאסיים שעוטפים ומחממים אני אוהבת להוסיף עוד פריט אחד: שכמייה. אותו פריט שמזכיר את אגדות הילדים, שלא לדבר על גיבורי־על מסוקסים, הצליח לעבור בשנים האחרונות מהפכה אופנתית. עד כמה היא פופולרית? עד כדי כך שכבר אפשר לראות אותה במסלולי התצוגות של בתי האופנה הגדולים. אם אתן חיות באינסטגרם, לא יכול להיות שלא ראיתן אותה בווריאציה כזו או אחרת על מובילות דעת קהל בעולם האופנה.



שכמייה של פיאצה סמפיונה, 3560 שקלים. צילום: יח"צ חו"ל
שכמייה של פיאצה סמפיונה, 3560 שקלים. צילום: יח"צ חו"ל



עבור נשים רבות השכמייה משמשת כתחליף למעילי הטרנץ' הנצחיים, והיא פתרון נפלא עבור מי שרוצה ליצור מראה מעט שונה. את השכמיות אפשר לראות בכמה אורכים. ישנן אלו ששוליהן עוברים רק במעט את קו הכתף/חזה. הן מאפשרות לשמור על לוק נקי, לא מטשטשות את הגזרה ומתאימות למי שמעוניינת במראה מחויט. אפשר ללבוש אותן גם מעל ג'ינס וסריג דק למראה יומיומי.



מגוון שכמיות. צילומים: קמילה סימון, אסף לוי, ניר יפה, אבי ולדמן, עמית שמש, יח"צ
מגוון שכמיות. צילומים: קמילה סימון, אסף לוי, ניר יפה, אבי ולדמן, עמית שמש, יח"צ



ישנן שכמיות שעוצבו בהשראת מעיל טרנץ'. הן מתאימות לכל מי שאוהבת לאמץ טרנדים, אך מחפשת פריט שילך איתה לאורך שנים. ואי אפשר שלא לפספס את השכמיות בסטייל סריג, שמתאימות מאוד למראה יומיומי, ואת השכמיות האהובות עליי - שכמיות צמר ארוכות שתופסות את כל הלוק ומאפשרות לשמור על מראה אלגנטי ועדיין להתגונן מפני מהקור.