מעצב האופנה אלון לבנה, שאת בגדיו לובשות כוכבות בעלות שם עולמי כמו האחיות קרדשיאן והזמרות ביונסה, ליידי גאגא ומיילי סיירוס, התארח היום (שני) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, התייחס למצוקת העלייה במשקל בימים שאחרי סגר הקורונה, סיפר על חיי הזוהר של הקרדשיאנס ולא חסך בביקורת על חוש האופנה הישראלי: "מתי בפעם האחרונה הסתובבת ברחוב וראית מישהו עם חליפה? כולם בטי שרט וכפכפים".

אנחנו מתבשרים שבארה"ב הרבה מאוד מתפרות מדווחות שאנשים באים להרחיב שמלות וחליפות בגלל הקורונה שירגישו יותר טוב עם עצמם. אנחנו מדווחים, אתמול דיברנו על זה, בוונציה הגונדוליירים לא מוכנים להשיט יותר מחמישה תיירים כי התיירים השמינו. תגיד, לאן זה הולך הדבר הזה? 
"לאן הולך באיזה בחינה? מבחינת השמנה או מבחינת הקורונה?".

מבחינת היקפים.
"תראה, אני יודע שבתקופת הסגר כולם ישבו בבתים ועשו בישולים ואפו חלות, אבל אנחנו כבר כמה חודשים לא בסגר ואתה יודע בישראל נורא חם. אני גם לא יודע יותר מדי אנשים בישראל הולכים עם חליפות, זה יותר טי שרט וכפכפים".

שמלות. צריכת הבד אצלך עלתה ב-30% בחצי שנה האחרונה? 
"האמת שלא, זה בערך אותו דבר כמו שזה היה". 

אבל אתה צודק, אצלנו זה הרבה פחות פנסי אתה יודע, מקסימום לוקחים טי שירט מלפני שנתיים או וואט אבר, אפשר תמיד לפתור את זה, או שהישראלים השמינו פחות. 
"תראו, א' אני חושב באמת שכשמדובר בטי שירט יש יותר מקום לשחק, קילו לפה קילו לשם זה לא כזה משמעותי". 

יש יותר מקום לבטן. אבל הכפתור הזה בחליפה שלא נסגר, זה מביך. פתאום אתה מדבר עם מישהו והכפתור שלו עף לך לפנים. 
"זה מאוד נכון, רק תגיד לי מתי בפעם האחרונה הסתובבת ברחוב וראית מישהו עם חליפה?"

אתה כאמור תופר גם לגדולי עולם. האחיות קרדשיאן לא ביקשו חליפה או שמלה במידה 48 או איך זה נמדד?
"האחיות קרדשיאן זה בכלל סיפור בפני עצמו, המידות שלהן לא אנושיות. יש להן מותן צרה וירכיים ענקיות שהן מילאו אותם בכל טוב וכך גם בכזה, הן יוצרות מן מראה שכמעט בלתי מושג, אז הן לא דוגמה. הן כל היום מתעסקות במראה שלהן, לא קורונה ולא סגר, שום דבר לא יזיז אותן מילימטר מאיך שהן חושבות שהן צריכות להיראות, מדובר בכוכבות".

אמרת עכשיו משהו מעניין, עזוב רגע קורונה. כל פיפס שתעשה באינסטגרם גברת קרדשיאן כזו או אחרת, מבחינה אופנתית זאת בעצם הצהרה דרמטית שמשנה עולמות?
"אם אנחנו מדברים על קים קרדשיאן וגם האחיות שלה, גם קיילי וגם קנדל, הן המשפיעניות מספר אחת היום בעולם, יש להן מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, ובאמת כל פיפס שהן אומרות או עושות נכתב בכל מקום ומדובר בכל מקום. אתה יודע, מבחינת טעם ומה נכון או לא, אפשר להתווכח על זה, אבל הן מאוד משפיעות. אין ספק שהן עושות את כל מה שהן יכולות וגם מה שאפילו לא שמענו עליו כדי להגיע למראה הזה ולגוף הזה, אם זה ניתוחים, הזרקות".

האם היית ממליץ ליאיר נתניהו להגדיל את היקף הירכיים?
"וואו, אני את ההמלצות שלי ליאיר נתניהו עדיף שלא אגיד". 

לא שישפיע. תגיד, מי המקבילה הישראלית לקרדשיאנס, יש דבר כזה?
"זו שאלה מאוד טריקית, כי מצד אחד בא לי להגיד אביבית בר זוהר, ומצד שני גם אולי באיזשהו מקום נועה קירל, אבל אין לנו בארץ דבר כזה".