השמלה של שרה: איש לא יכול היה להתעלם מהשמלה הנוצצת שלבשה שרה נתניהו בטקס ההיסטורי של חתימת הסכם השלום בין ישראל לבין איחוד האמירויות ובחריין, שנערך אמש בבית הלבן בוושינגטון בנוכחות דונאלד טראמפ, בנימין נתניהו ושרי החוץ של איחוד האמירויות ושל בחריין. 

שרה נכנסה לטקס החגיגי לצידה של האישה הראשונה, מלאניה טראמפ, כשהיא לובשת שמלה שעוצבה במיוחד למידותיה. המעצב דרור קונטנטו, שהיה אמון על עיצוב השמלה, כותב בטור מיוחד ל"מעריב":

הזוגות נתניהו וטראמפ בטקס בבית הלבן (צילום: REUTERS/Al Drago)
הזוגות נתניהו וטראמפ בטקס בבית הלבן (צילום: REUTERS/Al Drago)

"יש רגעים של גאווה שקשה להסביר במילים, נפלה בחלקי הזכות להיות שותף לאירוע היסטורי של עם ישראל כולו. אמש צעדה הגב' שרה נתניהו אשת ראש הממשלה בשמלה שלי במדשאות הבית הלבן. שרה ומלאניה התהלכו להן בשבילים של הבית הלבן כשעיני כל העולם צופות בהן.

אני רוצה להתעכב על משהו שחימם את ליבי, שרה נתניהו נראתה מדהים בעיניי, ומעבר למראה היא נתנה מקום של כבוד לתעשייה ממנה היא באה, כבוד לאופנה כחול לבן. יותר מכל היה חשוב לה לפרגן למעצב כחול לבן ובמקרה הזה הזכות נפלה בחלקי".

חתימת ההסכם בבית הלבן (צילום: Reuters Marketplace: US NETWORK POOL)

"אני מאחל שעוד רבים יזכו להלביש את אשת ראש הממשלה בימים כל כך חשובים לעם שלנו. מלאניה כמו מלאניה הייתה מושלמת בשמלה אלגנטית ומפוארת. מה שהיה חשוב לשרה בעיצוב השמלה זה לתת רמיזות של אלגנטיות לצד האתניות. השמלה שעוצבה עשויה מתחרה שנצבעה במיוחד לגוון שרצינו, משובצת באבני סברובסקי עדינות.

אין יותר מאושר ממני מהלוק של אשת ראש הממשלה ויותר מכך מאושר שהמדינה הולכת ומשכינה שלום בעולם. מאחל לנו שנדע עוד המון רגעים טובים כמו הרגע הזה, מלאים באופנה וסטייל כחול לבן".