הצבע הירוק לא רק מסמל את הטבע הוא גם מכניס חיים ואווריריות ללוק שלך, ומאפשר לך להאיר ולגוון את המלתחה שלך בלי מאמץ. 

מעיל, קסטרו, 449 שקל (צילום: שרבן לופו)
מעיל, קסטרו, 449 שקל (צילום: שרבן לופו)

1.      בחרי את הגוון שהכי נעים- לא רק זה שמחמיא לך אלא זה שיעבוד היטב עם כל הבגדים שנמצאים בארונך (או לפחות רובם). יש כל כך הרבה גוונים מירוק בהיר ועד ירוק עמוק- כך שאת לגמרי יכולה לבחור את האחד שגם מעלה לך חיוך על הפנים. ככל שהירוק הוא יותר עמוק וכהה הוא יותר סולידי וככל שהוא יותר מלא ובהיר הוא יותר חי אבל גם יותר הוכח ובולט.

תיק MOLESKINE באתר swagg.co.il (צילום: יח''צ)
תיק MOLESKINE באתר swagg.co.il (צילום: יח''צ)

2.      שלבי בהרמוניה – ירוק זה טבע לכן את תמיד יכולה לשאוב השראה מהטבע שמציץ בחלונך, למשל ירוק עם חום, ירוק עם צהוב (היוש סביונים) או ירוק עם כחול (בהשראת השמיים).

Adika (צילום: בר שריר)
Adika (צילום: בר שריר)

3.      הקפיצי את הלוק – בשילוב צבעים מנוגדים כגון ירוק עם אדום (אבל בעדינות, שלא תראי כמו עץ אשוח, עם ורודים שמקפיצים את הירקרקות או בחרי בטוטאל לוק ירוק מכף רגל ועד ראש.

אתר NEXT. מחיר: 142 שקל     (צילום: יח''צ)
אתר NEXT. מחיר: 142 שקל (צילום: יח''צ)

4.      התחילי בקטן - אם את לא רגילה ללבוש ירוקים בחרי להתחיל בשילוב אביזרים. שלבי נעליים בגוון ירוק, עגילים ירוקים או תיק, ואם בא לך קצת יותר להתפרע ועדיין לעשות זאת בנגיעה קטנה- את יכולה לבחור במסגרת משקפיים עם ירוק, בלאק או בצללית עיניים ירקרקה.

גרביון. מחיר: 79 שקל באתר www.ku-mi.com  (צילום: תמי בר שי)
גרביון. מחיר: 79 שקל באתר www.ku-mi.com (צילום: תמי בר שי)

5.      פשוט, נקי ויאללה - אם את חוששת משילובים בחרי פשוט שמלה, כך את יודעת שהמעצבים כבר בחרו את השילוב הנכון, הן בצבעים והן בהדפסים. לא משנה אם זו שמלת מיני מתנפנפת, שמלת מידי או מקסי עד הרצפה. 

פורלה. מחיר: 1,690 שקל (צילום: יח''צ)
פורלה. מחיר: 1,690 שקל (צילום: יח''צ)