כבר כמה עונות שאופנת הרחוב שולטת ביד רמה במצעד הטרנדים הלוהטים לגברים. בתפריט נמצא בגדים רחבים ונוחים המעניקים תחושה משוחררת. בחסות הטרנד הלוהט הקפוצ'ון הפך לפריט חובה בכל קולקציה שמכבדת את עצמה. אלה לא רק רשתות אופנת הלואו קוסט ומותגי אופנת הספורט שמאפשרים לנו להתלבט בין קפוצ'ון לפעילות ספורטיבית לכזה שיתאים לרביצה על הספה בבית. את הפריט המחמם והנעים נגלה גם בבתי האופנה היוקרתיים דוגמת ברברי, קלווין קליין וטומי הילפיגר. שם יארגנו לך פריט נוטף שיק מצויד בכובע בגזרות נכונות. גם רשתות האופנה הבינלאומיות והישראליות מציעות גרסאות מגניבות משלהן.

פול אנד בר (צילום: יח''צ)
פול אנד בר (צילום: יח''צ)

את הקופצ'ון פגשנו לראשונה בתחילת המאה הקודמת כשבאופן לא מפתיע מי שהצטיידו בו היו אנשי עבודה ופועלים. בהמשך הוא נכבש על ידי אנשי הרחוב, זמרי היפ הופ, אמני גרפיטי חתרניים, סקייטרים וחובבי ספורט. זה לא מפתיע שהקפוצ'ון זוכה לפופולריות רבה ובכל חורף מחדש עובר לקדמת הבמה ומקבל את הכבוד הראוי לו. מדובר בפריט פרקטי, נעים ומחבק שמגיע בשלל גזרות, צבעים, בדים וסגנונות. גם חומרי הגלם מהם הוא מוצע הופכים אותו למבוקש במיוחד ורובנו מאחסנים בארון כמות מכובדת של קפוצ'ונים. 

מסימו דוטי (צילום: יח''צ)
מסימו דוטי (צילום: יח''צ)

השילוב של בגד עוטף המצויד בכובע שדואג להעניק לנו תחושה חמימה בשילוב הנוחות הבלתי מנוצחת, הם שהופכים את הקפוצ'ון לפריט אופנתי נחשק ואהוב. בקולקציות המוצעות ברשתות אופנה בחו"ל נגלה גם קפוצ'ונים מבדי סריג המגיעים עם שרוולים קצרים. כן, הקיץ האירופאי מאפשר תעוזה שכזאת והשילוב הזה ברחובות לונדון, רומא וברלין מתקבל בברכה.

Champion לסטורי (צילום: יח''צ)
Champion לסטורי (צילום: יח''צ)

בחזרה אלינו לישראל הסגרירית והמסוגרת. מדובר בפריט חובה וגם אם יש לך לא מעט כאלה, תמיד כיף להתחדש בדגם חדש ומפנק ולנהל איתו מערכת יחסים משוחררת בימי החורף הקרים והסגר הבלתי נגמר. בחסות הקורונה עדיין לא ניתן להגיע לקניונים ולחנויות ולהסתער על השלל. אתרי האונליין של המותגים והחברות האהובות יביאו עד אליך הביתה את הפריטים המחממים שאיתם תוכל להעביר את החורף. 

קסטרו (צילום: שרבן לופו)
קסטרו (צילום: שרבן לופו)