למצוא את בגד הים המושלם זה קשה, בעיקר אם את מנהלת יחסי אהבה־שנאה עם הגוף שלך. תוסיפו לזה את מגוון הסגנונות, הצבעים והחיתוכים - וניצבת בפניכן עבודה לא פשוטה. לשמחתנו, שנת 2021 הביאה איתה גם כמה נקודות אור, לפחות בגזרות בגדי הים - כך שכל אחת תוכל למצוא את הפריט שבו היא תחוש בנוח.

באופן מפתיע, אחד הטרנדים ששולטים העונה בבגדי הים הוא השימוש בפלטת הגוונים החומה. נכון, חום הוא צבע שנראה בדרך כלל בעונות הסתיו והחורף, אבל השנה הוא מגיע לחמם את האווירה גם בחופים. על כהות עור הוא נראה נהדר, ולבהירות הוא נותן אפקט של שיזוף קליל, כך שזה ניצחון כפול. חוץ מזה, הוא צבע ניטרלי, כך שהחום בהחלט יכול לתפוס את מקומו של בגד הים השחור הקלאסי.

לצד הצבעים הניטרליים נראה העונה גם בגדי ים מבריקים ומנצנצים, שיכניסו אותנו לאווירת החופש והמסיבות. כמו תמיד, הראשונות שיאמצו את טרנד הנצנוצים והבדים המבריקים יהיו בנות הדור הצעיר, שמחפשות עוד אפקט לתמונה באינסטוש. אז אם אתן לא בעניין - אל תרגישו חובה לקחת חלק בטרנד.

בגד ים של ''סילקי פיט'', 449 שקלים (צילום: ליז קדר)
בגד ים של ''סילקי פיט'', 449 שקלים (צילום: ליז קדר)

לצד אלו יכבשו את החופים הקיץ גם הדפסים משנות ה־80, הדפסים פרחוניים עדינים, בגדי ים בצבעוניות פסטלית רומנטית, והמון אדום ושחור.

בגד ים של קאיה גרבר, פקטורי 54, 529 שקלים (צילום: יח''צ חו''ל)
בגד ים של קאיה גרבר, פקטורי 54, 529 שקלים (צילום: יח''צ חו''ל)

עוד מגמה חזקה העונה היא הכתף החשופה. כמעט לכל מותג בגדי ים יש בגד ים אחד לפחות עם כתפייה אחת, שנותנת מראה סקסי מרומז. לטרנד הזה נותנים פייט רציני בגדי הים בעלי המפתח הנמוך, שבמקרים מסוימים מגיע עד הטבור, שמוותרים על הרמיזות ולא משאירים כמעט שום דבר לדמיון. תוסיפו לזה בגדי ים עם קו תחתון גבוה - והולך להיות פה קיץ לוהט. 