שמלות החתונה (סליחה, הודיה) של שר פיטנס

לאחר ביטול, הודעות ורעשי רקע מביכים, שכללו בין היתר לראשונה חיקוי בארץ נהדרת, חגגה שר פיטנס בסוף השבוע האחרון במסיבת הודיה לבנה ליאו בן השנה. האירוע, בהפקתה של אירית רחמים, היה אובר גרנדיוזי כיאה למפיקה. ובכן, הקטע הזה הוא לא על מי נכח או מה כלל הערב, אלא על הלוקים של כלת האירוע. 

לכבוד המאורע, החליפה גורו הפיטנס שלוש תלבושות שעוצבו על ידי מעצבת האופנה הישראלית אפרת קליג. כולן לבנות וחגיגיות, אבל איך נאמר? לא כל הנוצץ זהב. היו קונספירציות שאחת מהן מזכירה שמלה שלבשה קלואי קרדשיאן בעבר, אבל ללא קשר, השמלות מהודרות ככל שהיו, לא הצליחו לעבור מסך. לא את מסך האינסטגרם שלנו לפחות. החליפה היחידה שעוד איכשהו התיידדנו איתה הייתה חליפת מכנסיים וחולצת בטן בשרוולים ארוכים מעוטרת באבנים כסופים ונוצצים. השאר היו פשוט מוגזמות והמוניות בדיוק כמו האירוע. בכל אופן, שיהיה במזל, כל אחד חוגג בדרכו שלו ואם אירית רחמים מרימה לכם אירוע אין ספק שהאאוטפיט חייב להיות בהתאם. 

לילה קסום ברחובות קליפורניה, אריאנה גרנדה לובשת שמלת כלולות

אריאנה גרנדה התחתנה. כן כן, אחרי חמישה חודשי אירוסין היא עשתה זאת ונישאה לסוכן הנדל"ן, דלטון גומז, בטקס אינטימי ומפתיע בביתה במונטסיטו, קליפורניה. בליל הכלולות לבשה גרנדה שמלה בעיצובה של ורה וונג, שמלה שכמו תדמיתה של הזמרת, השרתה אווירה קסומה וסטייל עדין, אלגנטי ואגדי בהשראת אודרי הפבורן. שמלת משי פשוטה וקלאסית, בד דק ומשוחרר בדגם סטרפלס עם מחשוף מפוסל, גב חשוף ושסע לאורך רגלה (כי בואו, בינינו, איך אפשר לוותר על השסע?). 

והרי לכם אנקדוטה מאחורי שמלת הכלה של אריאנה. לפני כמה שנים בטקס המט גאלה וונג ואריאנה כרתו ברית חשובה וכך קרה שההבטחה התקיימה ללא עוררין. ורה וונג הבטיחה שבבוא העת כשגרנדה תעמוד תחת חופה וקידושין (או כל סמל דת אחר) היא תיצור לה מראה חתונה אייקוני וכך היה.

View this post on Instagram

A post shared by VERA WANG (@verawanggang)

קולקציית מדוזה: הכינו את קרם ההגנה כי ורסצ'ה השיקו את קוקלציית 2021

מזל וברכה לדונטלה ורסצ'ה שחגגה החודש את יום הולדתה ה-66 והוציאה לאור את קולקציית קיץ 2021 – קולקציית המדוזה: כוכבי ים, צדפים ואלמוגים הם רק חלק מהקולקציה הצבעונית והמהפנטת של ורסצ'ה, שעוצבה בהשראת העולם התת-ימי והוצגה בשבוע האופנה במילאנו. דונטלה ורסצ'ה, המעצבת הראשית ומי שמובילה את בית האופנה האיטלקי, בחרה להתמקד בגישה חזקה ומועצמת המביטה אל העתיד באופטימיות.

את ההשראה לעולם החדש היא מצאה באוסף "Trésor De La Mer" שעיצב אחיה המנוח ג'יאני ורסצ'ה עבור קולקציית אביב 1992. בים הארכיוני היא מצאה את המטאפורה האידיאלית שלה והתאהבה במוטיבים של כוכבי הים, האלמוגים והצדפים. פלאי הטבע של קרקעית הים מובאים בקולקציה בצבעוניות של צהוב, ירוק, טורקיז, כתום ואדום לצד ורוד ניודי וסגול פסטלי. ההדפסים והטקסטורות מציגים עושר ויזואלי ובאים לידי ביטוי באופי בית האופנה האיטלקי. בהחלט מרומם לעם האיטלקי שספג אולי יותר מכל את הקורונה השנה במדינות אירופה. את הקולקציה ניתן להשיג בחנות פקטורי 54 רמת אביב ובאתר.

מתוך קולקציית המדוזה של ורסצ'ה (צילום: FACTORY54 VERSACE)
מתוך קולקציית המדוזה של ורסצ'ה (צילום: FACTORY54 VERSACE)

קולקציית המדוזה על המסלול (צילום: FACTORY54 RUNWAY)
קולקציית המדוזה על המסלול (צילום: FACTORY54 RUNWAY)

גוצ'י גאנג: הארי סטיילס מפציץ. שוב. 

החודש התקיים טקס "הבריטס" טקס פרסי המוזיקה הבריטית, שכלל מן הראוי גם הופעות של כוכבים בלוקים שונים יפים ויפים פחות. אהוב המערכת והאחד שניתן להכריז עליו כמלך הסטייל, הלוא הוא הארי סטיילס, הגיע לבוש בחליפת גוצ'י משובצת בגווני החום-צהוב ותיק יד במבו חום תואם. מעבר לכך שהחליפה שלבש השאירה את חובבי האופנה פעורי פה, אנחנו רוצים להתמקד רגע ברצינות בדוגמן הבית.

הארי סטיילס מזמן הפך להיות לא רק זמר. הבחור יודע מה הוא עושה והוא עושה את זה טוב. אפילו מאוד. הסטייל וחוש האופנה שלו (או של הסטייליסט שלו) בולטים ומובילים אותו להיות אייקון אופנה עתידי (מבחינתנו עכשווי) בהחלט. מעבר לכך שבין היתר האיר לנו קצת בלוק שלו בימי המבצע הקשים בישראלים שהיו במהלך החודש תחת גידופי החדידיות.

View this post on Instagram

A post shared by Gucci Official (@gucci)

VALENTINO x LEVI'S

מפגש מרגש ומסקרן בין בית האופנה ולנטינו לבין המותג האהוב ליוויס נוחת במהדורה מוגבלת ובלעדית בחנות הבוטיק AMOR. שיתוף הפעולה בין מותג העל האיטלקי לבין מותג הדנים האמריקאי שהפך לאייקוני, נחשף לראשונה על מסלול התצוגה במילאנו והיה ללא ספק אחת ההפתעות המשמחות של שבוע האופנה. לג'ינס, המהווה פריט מפתח על-זמני במלתחה של כולנו, הוענק פרשנות מחודשת עם טאץ' יוקרתי. בכך מפגיש שיתוף הפעולה בין אופנת הסטריט סטייל שהנגישה לבין האופנה העילית ומאפשר לכולם להנות משני העולמות ולהכניס קצת קוטור ליומיום (כי למה לא בעצם?).

שיתוף הפעולה התמקד בדגם 517 היוניסקסי של ליוויס, המעוצב בגזרה גבוהה ישרה ובחיתוך חושף קרסוליים. יש משמעות ייחודית לבחירת הדגם הספציפי הזה: הוא הושק לראשונה בשנת 1969, תקופה של אי שקט פוליטי בהיסטוריה האמריקאית - על רקע מלחמת ויאטנם ותחת האווירה המשוחררת של האהבה החופשית והפרי ספיריט של סוף הסיקסטיז, שהעניקה תקווה לעידן של אופטימיות. המעצב בחר להביא את אותו הלך הרוח לקיץ הראשון שמגיע אחרי הכאוס של שנת 2020. הדגם החדש מציג את הסגנון הנצחי של ליוויס ומשלב נגיעות עיצוביות בסגנון המזוהה עם ולנטינו, כמו הניטים המטאליים המשובצים במקום הכפתורים הקטנים ולוגו משותף המתנוסס על תווית העור החומה בגב הג'ינס.

שיתוף הפעולה של VALENTINO x LEVI'S (צילום: VALENTINO x LEVI'S בבוטיק AMOR)
שיתוף הפעולה של VALENTINO x LEVI'S (צילום: VALENTINO x LEVI'S בבוטיק AMOR)