חברת קונברס משיקה בישראל ובעולם את קולקציית נעלי RENEW – קולקציה שפותחה מתוך חשיבה על הסביבה, קיימות ומחזור. 

הקולקציה הושקה באירוע חגיגי ב"פוטלוקר" בדיזנגוף סנטר תל אביב, בשילוב האמן @tao.b3  אשר יצר קיר אומנותי בחנות. היצירה משקפת חיבור בין קיימות וסניקרס תוך שימוש בצבעים מיוחדים של חברתGRAPHENSTONE , שמנקים את האוויר ומדמים נטיעת עצים. יצירת האומנות משלבת עוברי אורח, אשר לוקחים חלק פעיל בהשלמת יצירת האומנות ומנקים יחדיו את האוויר.

צאק טיילור אולסטאר. מחיר: 429 שקל (צילום: יח''צ)
צאק טיילור אולסטאר. מחיר: 429 שקל (צילום: יח''צ)

קולקצית קונברס RENEW תכלול את נעלי הסניקרס האייקוניות של המותג, מסדרת צ'אק 70 וצ'אק טיילור, כאשר כ- 25% מהגפה וכ- 75% מהסוליה עשויות מחומרים ממוחזרים. נעלי הסניקרס החדשניות עשויות סריגה ממוחזרת, קלות במשקלן, נוחות ומלאות בסטייל, כאשר כל הקולקציה עשויה ממגוון רחב של מוצרי פלסטיק משומשים, בדים ופסולת סביבתית.

נעלי הסניקרס מסדרת RENEW ימכרו במגוון רחב של חנויות "פוטלוקר" בארץ. הקולקציה כוללת כ-7 דגמים אופנתיים במיוחד המשלבים מבחר רחב של צבעים טרנדיים.

טווח מחירים:  449.90 - 399.90 שקל.

אפרודיטה. 189 שקל (צילום: יח''צ)
אפרודיטה. 189 שקל (צילום: יח''צ)

ללבוש את הטבע: כותונות לילה מבמבוק טבעי  של אפרודיטה

רשת אפרודיטה מצטרפת לטרנד הבמבוק שכבש את העולם עם פיג'מות המיוצרות מבד טבעי, אקולוגי ואנטיבקטריאלי. בד הבמבוק, שהופך להיות יותר ויותר פופולרי, הוא בד נושם ונעים מאוד על העור.

בין היתרונות שלו, הוא ההתאמה לאקלים החם, הוא היפואלרגני, מונע ריחות וידידותי לסביבה. בנוסף, הוא מנדף זיעה יותר מכל בד אחד. 

הפיג'מות החדשות של אפרודיטה דקיקות, הן משלבות תחרה ומתאימות לכל מבנה גוף.

מחיר: 189 שקל, להשיג בסניפי אפרודיטה.