שנת תשפ"ב באה עלינו לטובה, ומעבר לטרנדים שחזרו אלינו השנה כמו שילובי צבעים נועזים (הבולטים שבהם – כתום, ורוד, ירוק וצהוב), פדלפונים, מטפחות השיער ובד הסאטן לגזרותיו, הגיע הזמן להעניק את הבמה הראויה למי שעמוד האינסטגרם שלהן נושם אופנה והשראות ללוקים, שדאגו להשאיר אותנו מעודכנות.

אז הנה מצעד עשרת הבלוגריות שבלטו אצלי בפיד ודאגו לצבוע אותו בצבעים, גזרות ושילובים מבריקים, שבהחלט שווים מעקב. אגב, לסדר הכתיבה אין משמעות של דירוג מהטוב יותר לפחות, קחו בחשבון.

הראשונה, הסטייליסטית אורנה חיות, שכבר ממבט ראשון בעמוד האינסטגרם המתוחזק שלה, זועקות לי (במובן הטוב) החליפות ההיסטריות בצבעים שהזכרנו קודם, והמוטיב שחוזר על עצמו אצלה – מטפחות הראש שמוכיחות לנו שהן יותר מאקססורי לנשים המקפידות להסתיר את שערן מטעמי צניעות, והן מייחדות כל לוק בייסיק.

הבאה בתור, סיון פרז-מלול. מדובר באישה שמנצחת פעם אחר פעם את הדחף לרענן את הארון ולהעיף ממנו פריטים שכנראה לא נלבש, ויוצרת מהם פיסים מטורפים, ביצירתיות רבה. מטפחות על גבי בלייזרים, פרינטים על פרינטים, המכופתרת הישנה עם העיטורים המשונים, שהופכת בקיפול-שניים לשמלת סטרפלז מושלמת. כדי לקבל את כל הטוב הזה ועוד המון השראות ללוקים ול"משחקים" עם הבגדים הישנים - תתחילו לעקוב.

גלילה בפיד של ורד הורן הסטיילסטית, תוסיף לנו המון צבע: "מוגזם", פאפי, מנצץ, אך מאוד נגיש לקהל. ורד אותנטית, אוהבת לדבר אל העוקבות, שולחת המון לינקים לפרטי הלבוש שלה ולפעמים תופתעו לגבלות שהם לא יכאיבו בהכרח בכיס.

יובל כספית – מניחה שמרבית בנות ה-20 ומעלה לא פספסו את שמה. כספית היא יוצרת תוכן צעירה, אוהבת לדבר לקהל העוקבים שלה אותו היא מכנה "קהילה", לא מפסיקה להפציץ בהמלצות וממש להדריך איך לעשות את זה נכון. בין הלוקים הבולטים תוכלו למצוא את צבעי הצפארי (במקור: ספארי) – הלוא הוא השילוב של גווני החום-בז'-לבן-קרם. עם המון המון חן וגאוות יחידה כלפי קהל היעד – בהחלט שווה לעקוב אחר ההמלצות שלה. 

אבישג נגר בולטת כבר זמן רב בתעשיית האופנה הישראלית, עם סגנון לא מתנצל, הכולל שלל הופעות: מחליפות ספורט צבעוניות, לסגנון מחוייט, ובעיקר צבעוני, נוטף סטייל ושילובים נועזים. 

צנוע, עם גזרות קלאסיות ומלאות קסם: שיראל אברהמי, בלוגרית אופנה המתחזקת מותג המתהדר בהיותו פונה לקהל של חובבות בגדים צנועים. עם כובע או סרט לשיער וחיוך כובש – אברהמי מעניקה השראה ללבוש שיקי, מהודק וצנוע. 

ומה עם קצת כבוד לבני המין השני? אז כן, נדיר אליהו בן ה-28 עושה את זה ובגדול. הרבה קז'ואל, צבע, ולוקים מפתיעים, בהחלט שווה לשאוב ממנו השראה, עבור שני המינים.

בחזרה לאופנת וינטג', אך לא רק, שי נתנזון, משלבת בין חדש לישן בהופעות שחלקן בהחלט נותנות כבוד לשגרה היום-יומית, כשהיא מקפידה לרוב לעדכן את מקורם של פרטי הלבוש שהיא עוטה. 

מלכת זארה מבחינתי (לא רק, כמובן), היא הססטייליסטית ויוצרת התוכן מירב רום, ממנה ניתן לשאוב המון לוקים יום-יומיים יותר ופחות, והיא שוזרת לא מעט המלצות בין לבין, תוך שילוב של משקפי שמש גדולים, ואקססוריז מיוחדים.

View this post on Instagram

A post shared by @meiravrom_stylist

האחרונה, שלא בהכרח מגדירה את עצמה כבלוגרית אופנה, אבל האינסטגרם שלה מלא בלוקיישנים אירופאים שנעים ללטש בהם את העיניים, והמלצות אופנה לאו דווקא ממותגי אופנה גדולים - קורל כראדי. שילוב של "אופנת רחוב" - טישרט רחבות, מכנסי טייץ ועקבים, טופים קטנטנים, ובקיצור – תכנסו עם ראש פתוח.