למרות חיבתן העזה של הישראליות לסקיני ולמכנסיים צמודים, העונה זה הכל עניין של גדול ורחב- כולל גם בגזרת המכנסיים. המכנסיים הרחבים והמתרחבים חוזרים- בכל הבדים (גם בג'ינסים) ובכל הסגנונות, וברור לכולנו שגם לך יהיו זוג או שניים במלתחה, אז זה הזמן להבין איך לובשים אותם נכון.

MICU   (צילום: דודי חסון)
MICU (צילום: דודי חסון)

נתחיל בניפוץ המיתוס שמכנסיים רחבים מנמיכים ולכן לא מתאימים לנמוכות. זה ממש לא נכון. מכנסיים רחבים ו/או מתרחבים יכולים להחמיא מאוד גם לנשים נמוכות- הכל תלוי בטופ שאת בוחרת ללבוש. המלצה שלנו- טופ קצר או צמוד יעשו היטב את העבודה ויחמיאו.

הסוד הגדול בלצלוח מראה של מכנסיים רחבים או מתרחבים- זה לא לטבוע בתוך הבגדים. חשוב שיראו איפה את והגוף שלך כך שזה לא יגדיל או ירחיב אותך.

מירית רודריג. מכנסיים - 699 שקל (צילום: שלו אריאל)
מירית רודריג. מכנסיים - 699 שקל (צילום: שלו אריאל)

אם מדובר במכנסיים מתרחבים, משמע שהחלק העליון עוטף את הגוף ויורד לצדדים בהדרגה, כך שההתרחבות היא מאזור הברכיים ומטה- את לגמרי יכולה לשלב עם חולצות באורכים שונים. העיקר שהחולצה תסתיים עד אמצע קו היריכיים, כך שנקבל הצצה לרגלייך ובכך הגזרה תחתמיא לך ולא תרחיב.

אם מדובר במכנסיים רחבים, משמע שהרוחב הוא כבר מחגורת המכנסיים, אזי עדיף לך לשלב או עם חולצה בתוך המכנסיים (יכולה גם להיות רחבה), או חולצה צרה וצמודה. אם את לא אישה של חולצות צמודות אבל את ממש רוצה ללבוש מכנסיים רחבים, בחרי חולצות שעוטפות וצמודות באזור החזה ומתרחבות כלפי מטה. שאין עודפי בד באזור החזה והשחי. כך לא "תיעלמי" בתוך הלוק, ויראו שהרוחב זה הסטייל של הבגדים ולא שלך.

אם בכל זאת את חוששת שמראה של מכנסיים רחבים או מתרחבים יקצר אותך וירחיב אותך, את תמיד יכולה לשלב חלק עליון וחלק תחתון מאותה משפחה של צבעים, ובכך ליצור אשלייה של מראה צר וגבוה יותר: למשל חולצה תכולה וג'ינס בכחול כהה, חולצה שמנת ומכנסיים לבנים, טוטאל לוק שחור, חולצה בצבע קאמל ומכנסיים חומים וכו'. 

הכל בהתאם לסטייל שלך. יש לא מעט נשים שאוהבות לשלב מכנסיים מתרחבים עם טוניקה ארוכה למראה סופר נינוח. הסוד במקרה הזה הוא לבחור פריטים מבדים טובים ואיכותיים, בגזרות קצת יותר מחויטות ופחות 'נוזליות', למראה מלא שיק ולא שאנטי.

פול אנד בר  (צילום: יח''צ)
פול אנד בר (צילום: יח''צ)

אל לך לפחד מלשלב מכנסיים רחבים או מתרחבים במלתחה, ולא משנה אם את בת 16, 36 או 60. יש בהם משהו נעים, משוחרר ונינוח יותר, שמשדר סטייל מאוד בטוח בעצמו- וזה נהדר. 

מעולם לא לבשת מכנסיים רחבים או מתרחבים? המלצה שלי- בחרי לך זוג אחד של מכנסיים מתרחבים, יהיה לך קל יותר להתחיל להתרגל איתם לסטייל הזה. העדיפי ג'ינס או מכנסיים שחורים- מה שאת אוהבת או לובשת יותר, ופשוט בני לך לוק מהארון שלך וצאי החוצה. תגלי שהשד ממש לא נורא ושלגמרי אפשר לשחרר קצת את הסקיני. 

אוננוקו  (צילום: מיכאל טופיול)
אוננוקו (צילום: מיכאל טופיול)