ברחבי העולם חברות אופנה גדולות חוגגות את טווח המידות הרחב שהן מציעות בקמפיינים משולבים של רזות ושמנות ואף בקמפיינים ייעודים למידות הגדולות, מתוך הבנה שמדובר בפלח שוק כלכלי משמעותי מאוד בעולם המודרני. אבל בישראל כמו בישראל, כנראה שחברות האופנה עדיין מתביישות באופנה שלהן לשמנות, אחרת איך ניתן להסביר שרק פאשניסטות מורעלות יודעות שניתן למצוא ג'ינסים מעולים באמריקן איגל גם מעל מידה 50?

לחיות בישראל כשאת מידה 46 ומעלה, זה אומר שיהיה לך כל כך קשה למצוא זוג מכנסיים או ג'ינס שישבו עלייך מהמם ויחמיאו לך, או יותר נכון שיעלו עלייך, לכן זה עוול מטורף בעיני שמותג אופנה בינלאומי מחזיק מידות גדולות ויש לו סחורה מעולה ומהממת- והוא פשוט לא מגלה זאת לקהל היעד. נשמע הזוי לא? הרי המטרה שלהם היא לא למכור?

אמריקן איגל (צילום: יח''צ)
אמריקן איגל (צילום: יח''צ)

לפני אי אלו שנים, כשאמריקן איגל עשו עלייה לארץ הייתי בטוחה שהם יחגגו את טווח המידות הנדיב שיש בסניף (ביחס לרשתות המתחרות) ואף יעלו קמפיינים ממוקדים לקהל היעד. זה לא קרה. בעקבות הקורונה הגיעו אלי פניות, כמי שמובילה את תחום הפלאס סייז בארץ, מהמון נשים שגם השמינו וגם נשים שפשוט נמאס להן להתבאס, בתהייה מאיפה כדאי להן להזמין ג'ינסים מחו"ל- שהרי אנחנו עם הג'ינס...

הופתעתי לגלות ש-100% מהנשים שפנו אליי, ואנחנו מדברים על כמות מצטברת של כ-70 פניות בחודשים האחרונים, כמות לא מבוטלת של לקוחות שרק משוועות לבזבז כספן על אופנה בארץ – כלל לא היו מודעות שלאמריקן איגל יש ג'ינסים עבורן. וזה בעיני אסון. הרי אחר כך החברות האלה שכן מביאות סוף סוך אופנה גם למידות שהן מעל 42 יגידו שזה לא ריווחי. אבל איך זה יהיה ריווחי אם אף אחת לא יודעת שיש לה אפשרות לקנות אצלכם? די, עברו הימים שלהתבייש בלקוחות שמנות זה מגניב. העולם הולך ומשמין והמידה הממוצעת רק עולה ועולה. הגיע הזמן שרשתות האופנה גם יביאו את מגוון המידות הרחב וגם ישווקו אותו.

אמריקן איגל (צילום: יח''צ)
אמריקן איגל (צילום: יח''צ)

אז הנה אני מגלה לכן, באמריקן איגל יש ג'ינסים עד מידה 54. עד מידה 50 המגוון רחב יותר ויש גם שורטים, אבל גם מעל יש מגוון נחמד מאוד. אז רגע לפני שאתן רצות להזמין מחו"ל, כדאי שתדעו שאולי ליד הבית תמצאו בדיוק את מה שאתן מחפשות.

לצערי בשאר הקטגוריות יש רק עד מידה 44-46, אבל היי גם זו התחלה, ואולי אם יגלו את כוח הקנייה של הפלאסיות- הם יביאו עוד מידות גם בשאר הקטגוריות.