שנת 2021 הייתה טובה מאוד לחברת HAAN הספרדית. HAAN, חברה שדוגלת בקיימות והגנת הסביבה, השיקה השנה מספר מוצרי טיפוח חדשים במטרה להפוך למותג עולמי של היגיינה אישית עם אריזה בת קיימא בעיצוב טרנדי וחדשני. 

HAAN, מותג המחויב לקיימות, מתמחה במוצרים שניתנים למילוי חוזר מתוך רצון לצמצם את השימוש בפלסטיק, מים ואנרגיה. בין המוצרים של המותג, שכבר ניתן למצוא בארץ: ספריי כיס להיגיינת הידיים – מוצר הדגל של החברה ואקססורי אופנתי. ספריי זה ניתן למילוי חוזר באמצעות ריפיל (מארז מילוי) מותאם לשימוש חוזר שלוש פעמים נוספות. 

האן, לסטורי  (צילום: יח''צ)
האן, לסטורי (צילום: יח''צ)

ספרי הכיס מגיע בחמישה ניחוחות המורכבים מפורמולת תמציות צמחים. באמצעות פורמולות אילו העשירות גם באלוורה, ספריי הכיס של HAAN מטפח את עור הידיים ושומר עליהן שלא כמו במוצרי אלכוהול ג'ל אחרים. לכל ספרי כיס בסדרה מותאם ריפיל/מארז מילוי חוזר (הנמכר בנפרד) על בסיס אותה הפורמולה. ריפיל זה מתאים לשימוש חוזר ולמילוי שלוש פעמים של ספריי הכיס.

את ספריי היגיינת הידיים של  HAAN- משלימים מבחר של אקססורי בדמות רצועות בד צבעוניות המותאמות לצבעי ספריי הכיס. לרצועות אילו מתחברים שאקלים וכיסויי סיליקון שקופים אשר בתוכם ניתן לשים את ספריי הכיס. באופן הזה, אפשר לקחת אותו לכל מקום, לתלות על הצוואר או על תיק, ולהשתמש בו בשעת הצורך – קומקפטיות והגיינה זמינה בכל רגע נתון.

מחירים: 30 שקלים לאלכוספריי בודד, 60 שקלים לריפיל.

להשיג ברשת סטורי ובאתר www.storyonline.co.il