הקורונה שיבשה לנו את שגרת החיים וגרמה לנו לשנות הרבה הרגלים. לצד זאת היא הזכירה לנו מה באמת חשוב – הבית. אז אחרי שנאלצנו להיות ספונות בבתים והתמרמרנו לא מעט, פתאום – עם החזרה המסוימת לשגרה – נראה שאנחנו שוב חולמות על זמן בית. 

אז אם חשבנו שעולם האופנה שוב יתמקד רק בבגדי ערב מפונפנים או המצאה של טרנדים חדשים, במקום זה אנחנו רואות דווקא קריצה נוסטלגית לתקופת תחילת המגפה, אז התפנקנו על חלוק בית ובגדים חמים. מי שמובילים את טרנד הרטרו הזה הם נעלי הבית שלנו, שמשדרים מראה טרנדי ואופנתי מבלי לזנוח את המראה הטבעי והמפנק. 

עלהמדפים ניתן כבר למצוא נעלי בית שמשלבים פרווה במגוון נפחים ואורכים, קטיפה וצמר עם סוליות מגוונות שמאפשרות לבלות בכיף בבית, אך גם על הדרך מספיק מגניבות כאשר תקפיצי את הילדה לחוג.

femina (צילום: דיאן שוורץ)
femina (צילום: דיאן שוורץ)

חברת ההלבשה התחתונה  FEMINA למשל מציגה קולקציית נעלי בית במראה לא מתאמץ, נינוח ונשי. ניתן למצוא בקולקציה של המותג נעליים בגזרת כפכף אצבע או סליידרס, נעליים סגורות וחמימות, לצד מגפונים גבוהים יותר ועוטפים במראה של פרוות וטקסטורות שונות. 

הטרנדים המובילים העונה הם סריגי הבוקלה, בעלי מראה צמרי ובולט, עם רקמות עדינות של פרצופי חיות , כפכפי סוליות שעם אשר מצופים בקטיפה או זמש הנותנים מענה ללבישה בתוך וגם מחוץ לבית. הקולקציה מתאפיינת בצבעוניות רכה, בעלת נופך פסטלי של אפורים , טבעיים ובהירים. 

טווח מחירים: 69.90-99.90 שקלים

ALDO. מחיר: 169.90 שקל (צילום: יח''צ)
ALDO. מחיר: 169.90 שקל (צילום: יח''צ)

גם חברת ALDO  מציעה קולקציה רחבה יחסית של נעלי בית. אצל המותג, שמתמחה בטרנדים, ניתן למצוא נעלי בית בגזרת כפכים או סליידרס בגוונים וצבעים עדכניים. בין הייתר תמצאו שם נעלי בית מהממות בפרינט מנומר, כפכפים בצבעי סגול ופודרה, כפכפים עם פרינטים אתניים ותכשיטים וכמובן נעלי בית בצבעים קלאסיים של שחור ולבן.

טווח מחירים: 129.90-169.90 שקלים

SPRING. מחיר: 149.90 שקל (צילום: יח''צ)
SPRING. מחיר: 149.90 שקל (צילום: יח''צ)

ב-SPRING‏ תמצאו גם קולקציה נעליים סופר טרנדים, כשהדגש הוא על נעלי בית עם עקב גבוה וסוליה שאפשר לצאת איתה בכיף לסידורים קצרים. גם כאן נראה בעיקר שימוש בפרווה, שמגיעה הפעם בצבעוניות חמימה של חומים. 

טווח מחירים: 129.90-149.90 שקלים