אחת לכמה חודשים צצים טיפולים חדשים שיבטיחו למתוח, להצר, להחליק, לפסל ולרענן לך כל חלקה טובה בגוף. גם אם אתה לא דייר קבע במכוני הקוסמטיקה ובמרכזים הרפואיים, אתה בטח יודע שאין פתרונות קסם. בטיפולים מהסוג הזה כדאי לזכור שאם מישהו מבטיח לך פתרון במפגש אחד, כדאי שתיקח את הדברים שלך ותעוף משם. כדי לראות תוצאות חשוב להצטייד בסבלנות ובסדרת טיפולים המשתנה ממטופל למטופל. 

בין הררי ההבטחות שאין להם אחיזה במציאות נמצא את ה"אין בזה סיכונים בכלל". גם מהם חשוב לשמור מרחק. חשוב שאנשי המקצוע והמטפלים יתאימו לך באופן אישי את הטיפול הרצוי, יציגו בפניך את התמונה המלאה ויסבירו מה באמת קורה במהלך הטיפול ומה עלול לקרות אחריו. עכשיו בוא נספר לך מה חדש.

טיפול ™EM SCULPT במרכז הרפואי VIV Clinic (צילום: יח''צ)
טיפול ™EM SCULPT במרכז הרפואי VIV Clinic (צילום: יח''צ)
 

טיפול ™EM SCULPT במרכז הרפואי VIV Clinic מבית ד"ר צחי וידר

אחד האזורים שגם גברים מנהלים איתם יחסים מורכבים הוא אזור הבטן. טיפול ה- EMSCULPT ™ הוא טיפול אלקטרומגנטי שבמהלכו מופעלים השרירים בעוצמות משתנות – מקלה ועד סופר עוצמתית במטרה לפרק תאי שומן, לחזק את שרירי הבטן ולהגדיל אותם. את התוצאות תראה תוך שלושה חודשים, אחרי שעברת ארבעה טיפולים בני חצי שעה כל אחד. קח בחשבון שאם תבטל את  המנוי למכון הכושר ותמשיך לבלוס כמו שאתה רגיל, סביר שתפגוש שוב את ד"ר וידר, די מהר. 

מבחן התוצאה: הטיפול מתבצע בשכיבה ובלבוש מלא ואלה כבר שני יתרונות בולטים. המטפלת ציינה שהטיפול מקביל ל - 20,000 כפיפות בטן וחיברה את המכשיר לאזור הבטן באמצעות חגורת גומי שכרכה סביב המותניים. המכשיר התחיל לכווץ את אזור שרירי הבטן ובהתאמה העלתה המטפלת את קצב המהירות – דבר שגרם לשרירים לעבוד מבלי שזזנו מהמיטה והפך לכואב ממאמץ. בסיום הטיפול הרגשנו שיצאנו משיעור בטן אקסטרימי במיוחד. די ברור שלא הבחנו בשינוי מרחיק לכת אחרי טיפול אחד, אבל אין ספק שהמכשיר נתן עבודה, וגם הבטן שלנו.

מחיר: 7,900 שקלים לסדרת ארבעה טיפולים.

טיפול בקפסולות Oxypod Detox של אלפמדיקס (צילום: יח''צ)
טיפול בקפסולות Oxypod Detox של אלפמדיקס (צילום: יח''צ)

טיפול בקפסולות Oxypod Detox של אלפמדיקס

מכשיר ה- GENEO הוא חבר טוב של שלל טכנולוגיות מתקדמות וקפסולות. הגדג'ט שמטייל לך על הפרצוף כולל את טכנולוגיית ה- OXYGENEO המאפשרת טיפול אחד הכולל שלוש פעולות בו זמנית: העשרת העור בחמצן והגברת ייצורו מבפנים (פעולה מוגנת פטנט ישראלי בעולם), קילוף והזנת העור. כל אלה יסייעו להגברת איכות הספיגה וההחדרה של רכיבים פעילים מזינים לעור הנמצאים בקפסולה. האיט גירל הנוכחית היא הקפסולה שמבוססת תה ירוק. בין השאר נועדה לנקות רעלים, לספק הגנה מפני רדיקליים חופשיים, להעשיר בהזנה ולחות ולעכב את סימני ההזדקנות בעור.  לתוך הקפסולה נדחסו תמצית תה ירוק, חומצת הדרים, שמן מארולה המכיל נוגדי חמצון ושלל מרכיבים לחידוש, איזון והגנה על העור.

מבחן התוצאה: נתחיל בצפירת הרגעה- אמנם מדובר בקפסולת תה ירוק, אבל הסר דאגה מליבך כי לא ישפכו עליך את המשקה החורפי עם לימון ולואיזה. הטיפול מתבצע בסיועה של ידית שמחבבת במיוחד קפסולות ושאר חומרי הזנה שעושים טוב לפרצוף. שלושה סיבובי הופעות עושה הגדג'ט על העור: מנת הפתיחה היא ג'ל שמצנן ומרענן את העור ומטרתו לאפשר לחומר הפעיל לחדור מהקפסולה לשכבות העמוקות של העור. קפסולת התה הירוק מגיע בצבע ירוק עז. בסיועו האדיב של המכשיר הפכה הקפסולה למחוספסת, מה שיצר פילינג - קילוף עור עדין והסרת תאים וניקוי של העור. המנה האחרונה הגיעה בצורת סרום שהוחדר גם הוא עם המכשיר. בסיום הטיפול העור הפך אלסטי, נעים ורענן.

מחיר לטיפול: 600-800 שקלים.