עמותת אלווין ישראל וסטודנטיות מבית הספר המקצועי לתדמיתנות ותפירה עילית "פרסייס" מגשימות את חלומותיהם של 12 דוגמנים ודוגמניות באירוע "תפור עלייך" ביום חמישי הקרוב, 3 בפברואר, בדיזנגוף סנטר בבוטיק המעצבים בקומה 1-.

מטרת האירוע היא להעלות לסדר היום הציבורי את פעילות העמותה ואת המודעות לתרומה לחברה הישראלית, לצד הענקת החוויה האישית ובניית וחיזוק הביטחון העצמי לדוגמנים הנרגשים שיזכו בחוויה חד פעמית – צעידה על מסלול דוגמנות לערב אחד נוצץ במיוחד. את התצוגה התנדבו להנחות נטלי דדון ואלעד זוהר.

בין הדוגמניות הדוגמנים שיעלו על המסלול: דוגמנית טרנסג'נדרית עם אוטיזם בתפקוד גבוה, דוגמנית ודוגמן נכים שיצעדו באמצעות כיסא גלגלים, דוגמנית נמוכת קומה, דוגמן בעל קביים, בני זוג עם אוטיזם בתפקוד גבוה, דוגמן עם לקות למידה מורכבת ועוד. 

מנכ"לית אלווין ישראל, מרגלית פילר, אומרת כי מטרת האירוע – העלאת השיח הציבורי את המסר של קבלת השונה ואחדות בין אנשים ולהמשיך לפעול ביתר שאת קידום ושמירה על זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות. "אלווין ישראל פועלת למען אנשים עם מוגבלות ושואפת לקדם את התפיסה שכולנו שווים עם השונות והייחודיות של כל אחת ואחד מאיתנו. לכל אחת ואחד מאיתנו יכולות יוצאות דופן וביחד אנו יוצרים פסיפס קהילתי". 

המשתתפים בתצוגת האופנה של עמותת אלווין (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
המשתתפים בתצוגת האופנה של עמותת אלווין (צילום: גלעד קוולרצ'יק)

עמותת אלווין ישראל פועלת בישראל החל מ-1984 בשותפות ובתמיכת משרדי ממשלה שונים כגון משרד הרווחה, החינוך והבריאות וכן עם עיריות ורשויות מקומיות ברחבי הארץ. העמותה מעניקה שירות ליותר מ-5,200 אנשים עם מוגבלות, בהם פעוטות, ילדים, בני נוער, צעירים, מבוגרים ומזדקנים. העמותה כוללת מספר תחומי פעילות ותכנים, ממתן שירות בריאותי, ביטחוני וחינוכי לקהילה וכן תמיכה וליווי בשוק העבודה, לגימלאים, דיור תומך ותרבות ופנאי.