חברת אדידס פיתחה בשיתוף אוניברסיטת פורטסמות' קולקציית חזיות ספורט חדשה הכוללת תמיכה לחזה.

לאחר יותר משלוש שנים של פיתוח. עם מחקרים שהראו כי חזה עלול לעבור מתיחת עור מזיקה ללא החזייה הנכונה, וחוסר שביעות רצון נרחבת בקרב מתאמנות וספורטאיות עילית אשר ביצועיהן נפגעים, אדידס עיצבה מחדש את כל פורטפוליו חזיות הספורט שלה.

קולקציית Bra Revolution היא חלק מקמפיין המותג הרחב IIN – impossible is nothing אשר מדבר על כך שאין דבר שהוא בלתי אפשרי. קולקציית החזיות החדשה באה לתת ביטוי לכך שכל אחת יכולה לעשות ספורט איפה שהיא רוצה, מתי שהיא רוצה וכמובן בנוחות המרבית.

אישה באימון (צילום: יח''צ)
אישה באימון (צילום: יח''צ)

המחקר מצא כי חזה שאינו נתמך כראוי במהלך פעילות אירובית, חווה את אותו כוח G כמו נהג מרוצי FORMULA 1 לעבור מתיחת עור שעלולה להזיק. בנוסף גילו, שחזה שלא נתמך יכול לנוע עד 19 ס"מ במהלך קפיצות וכמעט מחצית (46%) מהנשים שנסקרו דיווחו שהחזייה שלהן השפיעה על השתתפותן בספורט.

הקולקציה החדשה מציעה פריטי כושר המותאמים למגוון סוגי אימונים, סטודיו, כוח וריצה וכוללת מספר חזיות ספורט לצד טייצים המיועדים להתרווחות ולתנועה עדינה, חזיות Studio ליוגה, פילאטיס ופעילויות אחרות בעצימות נמוכה עד בינונית, חזיות Train שנועדו לספק תמיכה מוגברת במהלך אימון אינטנסיבי יותר. וחזיות Run המציעות את תמיכת החזה הגבוהה ביותר. 

טווח מחירים:  99.9-299.9 שקל, להשיג בחנויות המותג ובאתר.