בעוד שאנחנו עדיין בעיצומו של חורף ישראלי מתעתע שכולל ימים הפכפכים, חברות האופנה כבר חוגגות את הקיץ. סנוניות ראשונות של קולקציות אביב-קיץ 2022 מגיעות לחנויות ומזכירות לנו שמבעד לעננים האפורים שהתרגלנו לראות, מסתתרת השמש הישראלית שאנחנו כל כך אוהבים.

חברת האופנה קסטרו הציגה השבוע את הקולקציה שלה לעונה החמה. קסטרו מן, מותג הגברים של החברה קיבל את האביב עם צבעים שמחים דוגמת ירוק, ורוד, צהוב ובז'. למי מכם שנבהל לרגע, נספר שמקומם של השחור והלבן לא נפקד וצמד הגוונים הקלאסי מככבים גם הם בגדול.

אם חשבת שתוכל לחמוק ממראה נער הקולג', אז אנחנו פה כדי לספר שאתה טועה ובגדול. חולצות פסים, הדפסים דומיננטיים ושילובי צבעים יאפשרו לך להרגיש כמו בסדרת נוער אמריקאית. אליהם מצטרפים האורחים הקבועים – הקז'ואל והאלגנטי. בקו הקז'ואל תפגוש חולצות אריג בגוונים טבעיים בגזרת אוברסייז וחולצות עם שרוולי 7/8. מראה אלגנטי לערב תוכל ליצור בסיועם של חולצות מכופתרות, מכנסיים בגזרה ישרה וז'קטים קלילים שזוכים לעדכון גרסה אביבי.

קולקציית אביב-קיץ, קסטרו (צילום: שרבן לופו)
קולקציית אביב-קיץ, קסטרו (צילום: שרבן לופו)

גם העונה נקבל את קו הג'ינס של קסטרו המציע שלל דגמים וגזרות עם שטיפות שיוצרות הרבה עניין. מניפת הצבעים הכחולה תאפשר לך לבחור את הגוון החביב עליך ולנהל איתו רומן קייצי לוהט. את הג'ינסים נקבל במגוון בדים ושילוב חומרים שהופכים אותו לקליל ונוח יותר, כך שיתאים לימים החמים שבאים עלינו לטובה.

טווח מחירי פריטי קולקציית הגברים: 49.90-549.90 שקלים.

להשיג בחנויות ובאתר קסטרו.

מותג הגברים הבריטי ORLEBAR BROWN (צילום: יח''צ)
מותג הגברים הבריטי ORLEBAR BROWN (צילום: יח''צ)

מותג הגברים הבריטי ORLEBAR BROWN שחוגג 15 שנים להיווסדו מציע קולקציות שקורצות לחופשה וטיולים. מאז היווסדו בשנת 2007 מאפשרים מעצבי המותג לחובבי החופש והמרחבים להצטייד בפריטים שיתאימו במיוחד לבריחה שתבחרו לקחת מהמציאות האפורה. לצד קולקציית הקפסולה GT תגלה גם את קולקציית DEAUVILLE המאופיינת במראה צעיר וקז'ואלי.

בין אם אתה חובב ים, אקסטרים או מסיבות בריכה תמצא במותג המרענן חולצות פולו בשילוב פסים, סווטשרטים, מכנסיים נינוחים שיוכלו לשמש כבגד ים טרנדי, סריגים דקיקים וז'קטים קלילים  שידאגו לך בלילות הקרירים שקופצים לביקור בתקופה זו של השנה. 

טווח מחירים: 540-1,990 שקלים. 

להשיג באתר: www.boutique77.co.il

קולקציית קפסולה, טומי הילפיגרX  AAPE (צילום: מאיר כהן)
קולקציית קפסולה, טומי הילפיגרX AAPE (צילום: מאיר כהן)

חובבי אופנת הרחוב ישמחו לגלות שמעצב האופנה האמריקאי טומי הילפיגר ומותג אופנת הרחוב AAPE חוברים שוב ומציעים קולקציית קפסולה. זהו סיבוב שני לחיבור בין שני הסמלים האמריקאים. בתפריט יחכו לך פריטים במהדורה מוגבלת בהם: ז'קטים מג'ינס, חולצות קצרות, ג'ינסים, קפוצ'ונים וסקייטבורדים ממותגים. 

טווח מחירים: 289-2,290 שקלים.

להשיג ב- 54FACTORY ובחנות הפופ אפ במתחם שרונה.