מותג התכשיטים הישראלי HADAS JEWELRY של המעצבת והאמנית הדס קוקה קיים אמנם מזה כעשור, אבל הוא היה בגדר סוד שמור של המגזר הדתי. מהסטודיו בתקוע היא מייצרת תכשיטים מלאי משמעות וסטייל בעבודת יד ובטכניקות מיוחדות. בניגוד לעולם האופנה שמתחדש מדי שבוע, היא דוגלת בערכי קיימות ומשיקה 2-3 קולקציות בלבד בשנה, שמצטרפות לאוסף הקולקציות ויוצרות יחד תמהיל ייחודי.

בימים אלה היא משיקה קולקציית אביב בסימן 'סיפור של פריחה', המייצגת חיבור להתחדשות בטבע וסיפור של צמיחה אישית, מתוך אמונה שכל אישה באשר היא - צומחת בדרכה שלה. 

הקולקציה כוללת תליונים שונים אותם ניתן לבחור לצרף לשרשרת או צמיד, כאשר התליונים השונים מסמלים ציוני דרך בחיים או אנשים משמעותיים שיהוו תזכורת יום-יומית לצמיחה האישית. יש מי שיבחרו תליונים כמספר ילדיהם ויש מי שתבחרנה תליונים כציוני דרך והצלחות בחייהן.

הקולקציה החדשה כוללת טבעות, שרשראות, צמידים ועגילים, בציפוי זהב 24K וללא ניקל היכן שהמוט נכנס לאוזן והיכן שהשרשרת מונחת על העור על מנת לאפשר גם לנשים רגישות לענוד לא רק תכשיטי זהב.  

הדס קוקה  (צילום: שי קדם)
הדס קוקה (צילום: שי קדם)

את מרבית הקולקציה ניתן לענוד במספר דרכים שונות ובכך ליהנות ממספר לוקים שונים בתכשיט אחד, למשל; עגילי חישוק שניתן לענוד בשני אופנים- בצד אחד שיראו את הצבע או להחליף את הכיוון בין האוזניים ואז יראו את הזהב, או להסיר את התליון לגמרי. תליונים מודולריים על עגילים צמידים ושרשראות, וצמידים מתלפפים שיכולים להפוך לשרשרת ועוד. 

תכשיטים של hadasjewelry.co.iL  (צילום: שי קדם)
תכשיטים של hadasjewelry.co.iL (צילום: שי קדם)

הקולקציה הנוכחית מתכתבת בצורה נפלאה עם הקולקציה הקודמת 'מילה על הלב' הכוללת שרשראות וצמידים שמצד אחד חרוט עליהן אלמנט מהטבע ומהצד השני מילה מלאת משמעות ותזכורת כגון: טובה דיה, מזמנת טוב, נוכחת, הכל אפשרי, נושמת ועוד. הקולקציה הזו פרצה לה את הדרך אל לב המיינסטרים כשכולנו חיפשנו חיזוקים ומשמעות בזמן שהעולם השתגע מהקורונה. 

מהקולקציה של hadasjewelry.co.iL  (צילום: שי קדם)
מהקולקציה של hadasjewelry.co.iL (צילום: שי קדם)

קוקה, שמעולם לא למדה צורפות, מציגה תכשיטים בטכניקות שונות ובשילובי חומרים מרתקים כגון מתכות וריקמות. בעוד שאנחנו חיים בעולם של קניות אונליין ואחרי סערת ידועניות וקולקציות התכשיטים שלהן, קוקה מתעקשת על עבודת יד כחול- לבן, סחר הוגן ואידאולוגיה של קיימות. "הענקת תכשיט לעצמך או לאישה שאוהבים- יש בה משמעות רבה. זה לא עוד קרם או עוד מתנה 'על הדרך'. זו הידיעה שמישהו שאוהב אותך עצר, חשב עלייך ועל משמעויות החיים וההצלחות שלך, על הסגנון שלך. אני בוחרת להשתמש בחומרים הכי איכותיים שיש לשוק להציע אבל לאפשר במחירים שלי לכל אחת להתחדש. כי בעוד שבגדים וטרנדים אנחנו מחליפות כל הזמן, תכשיטים אנחנו עונדות לאורך שנים, והם חייבים להגיע עם הרבה אהבה. וכשאני יוצרת כל תכשיט- אני משקיעה בו את כל ליבי, בלי ציניות. עבודת יד זה מרגש ואין משהו בעיניי שיכול להחליף את זה".

מחירים: שרשראות - 135-470 שקל, עגילים - 50-260 שקל, טבעות - 120-160 שקל, צמידים 140-175 שקל.

להשיג בחנות האונליין : https://hadasjewelry.co.il/