RUSH SMARTFORM של אנדר ארמור

הקולקציה החדשה של אנדר ארמור RUSH smartform  מצליחה לשלב באופן מושלם בין טכנולוגיה חדשנית לאופנתיות וטרנדיות. 

הקולקציה שמבוססת על בדים בטכנולוגיית Rush הלוכדת את אנרגיית החום שהגוף שלך משחרר, ממחזר אותו לאנרגיה ומחזיר אותו לגופך. הכל תודות ל-13  מינרלים טחונים לאבקה ופותחו לסיבים, ארוגים בבגד ממירים את האנרגיה של הגוף הזה לגלי אינפרא אדום רחוקים ושולחים את הגלים האלה בחזרה לגוף. ברגע שהגוף נחשף לאינפרא אדום, הדבר מגביר את זרימת הדם על ידי הרחבת כלי הדם, הגברת החמצן והתחדשות של הדם וניקוי רעלים - מה שנותן לספורטאי יותר מהירות, חוזק וסיבולת.
הקולקציה משלבת גם טכנולוגית UA SmartForm™ שעוזרת לבגדים להסתגל לתנועה על ידי עיצוב לצורת הגוף, מה שעשוי לעזור למנוע מהם להחליק או לזוז במהלך האימון.

הקולקציה החדשה של RUSH SMARTFORM נשים נמכרת בחנויות UNDER ARMOUR בלבד בטווח מחירים החל מ-199שקלים. 

קולקציית Rush Smartform  (צילום: יח''צ)
קולקציית Rush Smartform (צילום: יח''צ)

הכי קלות שיש: נעלי הריצה של HOKA

מותג נעלי הריצה וההליכה HOKA השיק דגם חדש של נעלי הספורט 6ARAHI שמתאפיינות בשיכוך גבוה, תמיכה ומשקל נמוך. הנעליים תומכות בכל שלבי התנועה וכן בעמידה ממושכת, מתאימות לאימונים בכל הטווחים (כולל ריצות מרתון ויותר). התמיכה של הנעליים מתאפשרת בזכות סוליה בעלת שני חלקים, שילוב השניים מאפשר תנועה טבעית וזורמת, ותמיכה ביחס למנח הדריכה.

הסוליה עשויה מ-CMEVA - כלומר EVA דחוס המספק שיכוך גבוה לצד ריבאונד והחזר אנרגיה בכל צעד וצעד. בחלקה החיצוני של הסוליה קיים גומי לאחיזה טובה יותר במשטח הריצה. הנעליים עצמן טבעוניות ועשויות מחומרים ממוחזרים.

טווח מידות נשים: 36 ועד 43, טווח מידות גברים: 40 עד 48.

 ניתן להשיג במגוון חנויות בכל רחבי הארץ, בחנות ניו ראן היבואן הרשמי של HOKA , באתר www.newrun.co.il וברשת WeShoes.

מחיר מומלץ: החל מ-699 שקלים.

דגם ARAHI 6 של HOKA (צילום: יח''צ)
דגם ARAHI 6 של HOKA (צילום: יח''צ)

Asics משיקים קולקציה וחנות חדשה

גם המותג Asics השיק קולקציה אביבית במיוחד שמתאפיינת בצבעוניות עליזה ומשלבת דגמים טרנדיים לצד פריטים קלאסיים. הקולקציה כוללת נעליים, ביגוד ואביזרים לסוגי ספורט שונים. 

כמו כן, המותג Asics פתח חנות חדשנית בנמל תל אביב המשלבת חווית קנייה מתקדמת וטכנולוגית, לצד שפע של מוצרים ממגוון הקטגוריות. החנות משלבת מגוון רחב של כלים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים ללקוח לאתר את המוצר המדויק עבורו. לדוגמה, תמצאו בחנות WTW  - WIN THE WALL – קיר כוח הממקד את הלקוח בשתי קטגוריות - ריצה למרחק וריצה מהירה.

פרט לחנות בארץ ישנן רק עוד 4 חנויות בקונספט זהה ברחבי העולם. 

הקולקציה החדשה לאביב 2022 נמכרת בחנות Asics בנמל אביב, ברשת חנויות אוריג'ינלס, פקטורי 54, בחנויות המובחרות ובאתר https://originals.co.il/

טווח מחירים: 149-990 שקלים.

קולקציית אביב-קיץ של אסיקס  (צילום: יח''צ)
קולקציית אביב-קיץ של אסיקס (צילום: יח''צ)

Panta  Rei: חנות ראשונה למותג בגדי הספורט של דלתא

דלתא פתחה חנות ראשונה למותג בגדי הספורט Panta  Rei בקניון עזריאלי בתל אביב והשיקה אתר און ליין חדש. עד סוף חודש אפריל, צפויות להיפתח עוד שתי חנויות למותג, בגרנד קניון חיפה ובקניון עיר ימים נתניה.

החנות הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי תל אביב, בשטח של כ- 120 מ"ר ובהשקעה כוללת של כ- 700 אלף שקלים. בחנות ובאתר קולקציה מגוונת הכוללת טייצים, חולצות, טופים לספורט ומגוון אקססוריז.

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים: "המותג חדש Panta Rei, מביא בשורה לקהל הצרכנים,  עם פיתוח בגדים המותאמים לפעילויות ספורט שונות, תוך שימוש בבדים ובטכנולוגיות בלעדיות וייחודיות למותג, כחלק מהחוזקות של קבוצת דלתא המייצרת למותגי הספורט המובילים בעולם".  

בקניון עזריאלי בתל אביב והשיקה אתר און ליין חדש: www.Panta-Rei.com

Panta  Rei (צילום: אוהד רומנו)
Panta Rei (צילום: אוהד רומנו)