פסטיבל ״מתלבשות על הסנטר״, שכולו מוקדש לנושאי אופנה איטית, מקיימת סביבתית וחברתית יתקיים זו הפעם השנייה בדיזנגוף סנטר. הפסטיבל יציע מגוון רחב של הרצאות, דוכני מכירה וסדנאות בנושאי אופנה איטית וקיימות.

מיקי חיימוביץ׳ ח"כ לשעבר ויו"ר השל, מהפעילות הבולטות בתחום הסביבתי, תפתח את הפסטיבל בהנחיית פאנל מומחי אופנה מקיימת והקרנת הסרט ״המחיר היקר של החולצה הזולה״. כמו כן, תערך הרצאה של מיטל פלג מזרחי, דוקטורנטית לסביבה, אופנה וצדק חברתי וממייסדות קבוצת "מתלבשות". ההרצאה ״הטוב, הרע והבר קיימא״ תתמקד במה הם בגדים דיגיטליים, איך אינסטגרם יכול להציל חקלאים בהודו, מה הקשר בין ביטקויין לסטלה מקרטני וכיצד הטכנולוגיה שינתה וממשיכה לשנות את פני תעשיית האופנה?

טייץ של המעצבת ליאור רז. מחיר: 300 שקלים (צילום: טניה בולוטניקוב)
טייץ של המעצבת ליאור רז. מחיר: 300 שקלים (צילום: טניה בולוטניקוב)

בנוסף תיערך סדנת סטיילינג ללא תשלום מפריטי יד שנייה עם מור שרי, סטייליסטית "המציאון".

בין היוצרות המובילות שיציגו בפסטיבל ניתן למצוא את ליאור רז, יוצרת רב תחומית אשר פועלת כמעצבת אופנה ואמנית פלסטית; הקומיקאית מעיין אור גיל שכיכבה במגוון תכניות טלוויזיה והיא מייצרת בגדים ממצעי וינטג׳ של סדרות וסרטים שהיא אספה ממגוון מקומות בעולם; ואת המיזם החברתי הדרומיות (עינת כהן רוזנברג, רונית לוינסקי ולימור פרייס) שמציע מכירת בגדי יד שניה במחירים נמוכים כאשר כל ההכנסות ממכירות הבגדים נתרמות למשפחות שחיות מתחת לקו העוני.

את פסטיבל ״מתלבשות על הסנטר״ תחתום מסיבת החלפות בגדים שתיערך ב"סנטר פארק" - על גג הדיזנגוף סנטר.

26 במאי בין השעות 16:00-20:00

27 במאי בין השעות 9:00-14:00

דיזנגוף סנטר