הרצון להתנתק, להירגע וליהנות מזמן איכות עם ים כחול, חולות לבנים, פירות קיץ וקוקטיילים צבעוניים רוויי אלכוהול שולח אותנו ליעדים שבהם השמש מארחת לנו לחברה. בין אם זאת גיחה קצרה ליוון, קפריסין ורודוס או יעדים אקזוטיים כמו תאילנד, סיישל והמלדיביים -  את החודשים הקרובים מתכוננים רבים מאיתנו להעביר בחופשות בטן גב שמצטלמות נהדר ברשתות החברתיות. כדי לוודא שנצליח במשימה, מציעות חברות האופנה קולקציות ריזורט ייעודיות או פריטים שיסייעו לנו להעצים את חוויית החופש והנופש.

סאן לורן ל- FACTORY 54 (צילום: סיימון אלמלם)
סאן לורן ל- FACTORY 54 (צילום: סיימון אלמלם)

קולקציות הריזורט החלו לצוץ באנגליה בשנות ה – 30 של המאה הקודמת. במקור כללה הקולקציה שלל פריטים בעיצוב קליל ונוח לחופשה בלוקיישנים לוהטים בזמן שבקצה השני של העולם מזג האוויר קריר וסוער. אם בעבר היו בתי אופנה בודדים שהציעו לוקים לחופשה, הרי שכיום מדובר בקולקציה שמעצבי העל ורשתות האופנה לא יוותרו עליה. חלקם יקדישו ליין שלם ואחרים יסתפקו בפריטים שיעשו לנו חשק להזמין טיסה לאי פוטוגני.

קסטרו (צילום: דודי חסון)
קסטרו (צילום: דודי חסון)

לטרולי יידחסו פריטים מבדים קלילים, נוחים ואווריריים שיאפשרו לנו ליהנות משלל פעילויות פנאי שאנחנו אוהבים לעשות בזמן החופשה עם חברים או המשפחה. הגוונים השולטים יהיו ממשפחת הכחולים, התכלת והטורקיז. גם מניפת גווני החול והלבן מצטרפת לחופשה ומככבת בגדול. את העסק תוכל לחתום עם אקססוריז משלימים בהם משקפי שמש, סניקרס, כובעים ותיקים.

H&M (צילום: הנס מוריץ)
H&M (צילום: הנס מוריץ)

ב- FACTORY 54 מציעים פריטי ריזורט של בתי האופנה הנחשבים בהם טומי הילפיגר, סאן לורן, ברברי ופולו ראלף לורן. לצד בגד ים, חולצות טריקו, חולצות מכופתרות, ברמודות וסניקרס תגלה גם אביזרים משלימים של מותג הלייף סטייל האקולוגי BUSINESS & PLEASURE. בתפריט: שמשיות, ערסלים, קבאנות, כסאות, תיקים ושלל אביזרים לחופשה מלאת שיק וסטייל.

טומי הילפיגר, להשיג בחנויות הדגל (צילום: יח''צ)
טומי הילפיגר, להשיג בחנויות הדגל (צילום: יח''צ)

גם חברות אופנה דוגמת קסטרו, H&M וגולף תגלה לא מעט פריטים שיסגרו לך פינה בחופשות בטן -גב. כאן מככבים בענק ברמודות נוחות, חולצות פסים ומכופתרות שמצוידות בהדפסי קיץ, ים וטבע. פלטת הצבעים לא מאכזבת והיא תהיה קיצית, מרעננת ובעיקר כזאת שעושה חשק לחתוך מפה לריזורט חלומי.