ריזורט מפנק, מסיבת בריכה או סתם רביצה בחופי הים התיכון - הקיץ מביא איתו המון הצעות, ואנחנו שמחות להתלבש עליהן. ואם כבר להתלבש, אז רק בסטייל.

בשנים האחרונות אנחנו ערות לשינוי מהותי בתפיסה שלנו את הבילוי בחופי הים. אם בעבר היינו זורקות על עצמנו שמלה ישנה ואורזות תיק עם קרם הגנה, ספר ומשקפי שמש, בעידן האינסטגרם אין סיכוי שיתפסו אותנו בלוק פחות ממושלם, כשלעתים הבגד שנלבש מעל בגד הים יהיה מושקע יותר מבגד הים עצמו. הרי איך נעלה תמונה מהמלדיביים - או לכל הפחות מאילת - בלי חליפת שני חלקים או קימונו מתנופף.

הקיץ בתי האופנה והרשתות השקיעו בקולקציות חוף שלמות, כלומר לא פריט אחד או שניים שמצטרפים לקולקציה. הטוטאל לוק מאפשר לנופשות ולנופשים למצוא את הפריטים שיספרו את סיפור החופשה שלהם.

בעוד בגזרת הגברים אפשר למצוא בעיקר מכנסיים קצרים וטי־שירט עם הדפסים קיציים, בגזרת הנשים מדובר בסיפור אחר לגמרי. הקולקציות לנשים כוללות בין היתר מגוון שמלות באורכים שונים, והדגש הוא על בדים קלילים ומשוחררים בדרגות שקיפות שונות.

פריטים בולטים נוספים הם חצאיות שמאפשרות תנועה, קימונו, סטים של מכנסיים קצרים וחולצה אוורירית, נעליים, כובעים ומה לא. מה שמשותף לכל הפריטים הוא הצבעוניות השמחה, שנעה מצבעי פסטל לצבעי פריחה מרהיבים, ההדפסים הפרחוניים והטרופיים והבדים הנעימים. 

אופנה (צילום: יחצ)
אופנה (צילום: יחצ)

אופנה (צילום: יחצ)
אופנה (צילום: יחצ)

אופנה (צילום: יחצ)
אופנה (צילום: יחצ)

אופנה (צילום: יחצ)
אופנה (צילום: יחצ)

צילומים: שי יחזקאל, עדי הלמן, שרבן לופו, אסף לוי, עמית שמש, הנס ומאוריץ, יח"צ