חברות האופנה יעשו הכל כדי לייצר אצלנו סקרנות ועניין. שיתופי פעולה נחשבים לסוס מנצח וזאת הסיבה שלצד רשתות אופנה נגישות תמצא חיבורים שכאלה גם עם בתי האופנה הגדולים.H&M  היו הראשונים שהשיקו קולקציה משותפות עם בתי אופנה של מעצבי העל דוגמת ורסאצ'ה ובלמין. בחו"ל תוכל בימים אלה למצוא את השידוך הלוהט בין אדידס לבית האופנה גוצ'י. אם לשפוט לפי ההיצע, נראה שממש עכשיו החלה בארץ עונת שיתופי הפעולה.

רשת האופנה H&M חוברת למותג עם החיוך הכי מפורסם בעולם. סמיילי האייקוני חוגג השנה יום הולדת 50 והרשת השבדית משיקה קולקציה ייחודית שכולה חיוכים וצבע. פריטי הקולקציה כוללים חולצות פולו, טי שרט, כובעים וגרביים בצבעוניות מרעננת של ורוד, ירוק וכחול לצד השחור והלבן הקלאסיים. בין שלל הפריטים בקולקציה בולט השימוש הנרחב בבד המגבת שבא טוב בימים החמים שמתכוננים לבלות כאן את חופשת הקיץ.

פרסול X דולצ'ה וגבנה (צילום: יח''צ)
פרסול X דולצ'ה וגבנה (צילום: יח''צ)

בית האופנה דולצ'ה וגבנה חבר למותג המשקפיים פרסול ליצירת קולקציית משקפיים שמחה וצבעונית. בקולקציה יחכו לך משקפי ראייה ושמש שמשלבים את ערכי המותג של כל אחד מענקיות הסטייל האיטלקיות. בין השאר תגלה מניפת צבעים עשירה ועזה בשילוב רכיבים שקופים  דולצ'ה וגבנה לא מוותרים גם כאן על עיטורי הזברה ולצידם מככב הסגנון המינימליסטי והקלאסי של פרסול. מחיר המשקפיים: 1,400 שקלים

פומה X גארפילד. להשיג בחנויות פומה וב- FACTORY 54 (צילום: יח''צ)
פומה X גארפילד. להשיג בחנויות פומה וב- FACTORY 54 (צילום: יח''צ)

השידוך של מותג הספורט הבינלאומי פומה וגארפליד, החתול המגה סלב הבינלאומי היה רק עניין של זמן. שני החתולים התאחדו ויחד נוצרה קולקציית PUMA x GARFIELD מליין PUMA SELECT היוקרתי. תגלה כאן איך לא, את אופנת הרחוב בצבעוניות נועזת וגרפיקה שמחה. לצד טי שרט שבהן מככב החתול הג'ינג'י חובב הלזניה וההמבורגר, תמצא סניקרס ומכנסיים. להשיג בחנויות פומה וב- FACTORY 54. מחירי הפריטים: 149.90-499.90 שקלים.

אדידס X פארל וויליאמס. להשיג באתר וחנויות הרשת (צילום: יח''צ)
אדידס X פארל וויליאמס. להשיג באתר וחנויות הרשת (צילום: יח''צ)

ענקית הספורט אדידס מנהלת זוגיות יציבה עם פארל וויליאמס כבר כמה עונות. בקיץ הקרוב חובר המותג והפסים לזמר והיוצר האמריקאי בקולקציית Humanrace”- Premium Basics" הכוללת פריטי לבוש יומיומיים. בקולקציה מככבות גזרת אוברסייז שהפכה בעונות האחרונות למאסט ומניפת צבעים הכוללת אזמרגד מודגש, חום, אפור בהיר, זהב, בז', אוף וויט ושחור. בנוסף לבגדים מוצעות בקולקציה גם נעלי סניקרס: TENNIS HU ו- HU NMD שאהובות במיוחד על חובבי הסניקרס ותרבות הסקייטרים. להשיג בחנויות ובאתר אדידס. מחיר הפריטים: 179.90-879.90 שקלים.

Lacoste X A.P.C. להשיג בחנות הדגל (צילום: יח''צ)
Lacoste X A.P.C. להשיג בחנות הדגל (צילום: יח''צ)

התנין הכי מפורסם בעולם חובר למותג הצרפתי A.P.C ויחד יוצרים קולקציית קפסולה משותפת. בית האופנה לקוסט והמותג A.P.C מציעים פרשנות לקלאסיקות אהובות בהשראה צבאית בועטת ומגניבה. לצד מעילי רוח מבדי ניילון שנחשבים מוצר צריכה בסיסי בקיץ האירופאי, תמצא כאן שלל חולצות פולו בגזרת אוברסייז ומכנסיים שילוו אותך בקיץ הישראלי. את ההופעה תוכל להשלים עם כובעי בייסבול, גרביים ותיקי נשיאה שנחשבים לטרנד רותח. למקרה ששאלת - הלוגואים כבר בפנים.
להשיג בחנות הדגל של לקוסט בקניון רמת אביב. מחירי הפריטים: 379-1,790 שקלים.

COS X Lea Colombo (צילום: יח''צ)
COS X Lea Colombo (צילום: יח''צ)

ברשת האופנה COS יצרו שיתוף פעולה מסקרן עם הצלמת הדרום אפריקאית לאה קולמבו. יחד הנפיקו קולקציה המבוססת על צילומיה המאופיינים בנועזות וחדשנות. פריטי הקולקציה עשירים בצבע וכוללים תמונות של חלק מסדרת הפרחים שצילמה קולמבו. שיתוף הפעולה COS X Lea Colombo יגיע לחנויות הרשת בתחילת יולי במהדורה מוגבלת. מחירי הפריטים: 180-955 שקלים.