פריימרק היא אחד המותגים ששינו את פני עולם האופנה והצרכנות שאנחנו מכירים כיום. הם מציעים גם מחיר וגם איכות טובה ובעיקר- המותג הפך לחוד החנית בכל מה שקשור באופנה נגישה שמכבדת כל אדם. למותג קולקציות לגברים, נשים וילדים בכל גיל ומידה, ובהמון סגנונות. לצד קולקציות הקז'ואל וקולקציות הערב יש להם מענה של מחלקת בגדי ספורט רחבה, בגדי פנאי ובית, היריון, הלבשה תחתונה ועוד. מעכשיו יש להם גם פתרונות אופנתיים לנשים בגיל המעבר. 

Primark Menopause (צילום: Primark)
Primark Menopause (צילום: Primark)
 

בהשקה שלהם הם כתבו  "נופפו לשלום לבגדי לילה צמודים, מעצבנים ומחניקים ותגידו שלום לבגדי לילה ולנז'רי נמתחים ונושמים במיוחד גיל המעבר. גלי חום בלילה? ההלבשה התחתונה הנושמת שלנו תעזור לך להישאר יבשה ועם הרגשה נעימה, ללא קשר למזג האוויר או גל חום. העור שלך רגיש במיוחד? סדרת בגדי הלילה הרכים במיוחד שלנו לגיל המעבר כוללת ערכות פיג'מות נוחות, שמלות לילה קלילות ולבוש אופנתי שירגיעו אותך לישון תוך זמן קצר!"

במשך כחמש שנים עבדו בפריימרק על פיתוח הבדים והקולקציה כדי ליצור תוצאה שבאמת מספקת מענה טוב ואיכותי לנשים רגישות והסובלות מתופעות הלוואי הנ"ל.

בעוד שניתן לטעות שלא מדובר בפלח שוק מספיק גדול ומאסיבי, מדובר בפלח שוק עצום שגדל משנה לשנה, כיוון שנשים הסובלות מתופעת המנאפוזה הן לא רק נשים מעל גיל מסויים, אלא גם, לצערנו, נשים עם מחלות שונות כגון סרטן. 

Primark Menopause (צילום: Primark)
Primark Menopause (צילום: Primark)

לא בכדי פריימרק הפך למוקד עלייה לרגל בכל העולם, והמותג ממשיך לגדול לצד סגירתם של הרבה בתי כולבו קלאסיים שפעלו עשרות שנים ברחבי העולם. בפריימרק לא נחים וגם לא מפחדים לפנות לפלחי שוק ממוקדים לצד קולקציות מיינסטרימיות במחירים אטרקטיביים. כך למשל, מהיום הראשון שנפתחו הם הציעו במחלקת הנשים טווח מידות רחב, שבשנים האחרונות גם ממשיך לגדול ומידות נוספות מתווספות אליו- בהתאמה להשמנה העולה באוכלוסייה. גם מחלקות האקססוריז שלהם לא נשארות מאחור וניתן לראות המון שינויים בשנים האחרונות, עם הגדלת טווח המידות.

המותג הוקם לראשונה בדבלין בשנת 1969 וכיום יש למעלה מ-380 חנויות, עם למעלה מ-70,000 עובדים. "אנשים שואלים לעתים קרובות כיצד אנו יכולים להציע מוצרים מעולים תוך שמירה על מחירים נמוכים כל כך" מודים במטה המותג, "זה בגלל שאנחנו מתנהלים קצת אחרת מעסקים אחרים. אנחנו עושים מעט מאוד פרסום, אז אין מודעות טלוויזיה גדולות. מוכרים רק את המוצרים שלנו בחנות - אז אין קניות או רשת משלוחים באינטרנט, ותמיד חוסכים בדברים הקטנים - כמו קולבים פשוטים ותגי מחיר כדי לשמור על עלויות נמוכות. זה אומר שאנחנו יכולים להציע מחירים מעולים תוך הקפדה תמיד על הדברים החשובים באמת. אנו עובדים קשה במשך שנים רבות כדי לוודא שהמוצרים שלנו מיוצרים תוך הקפדה וכבוד לזכויות העובדים והסביבה. עבודתו של צוות המסחר האתי וקיימות הסביבה של פריימרק, המורכב מ-120 מומחים, המבוססים במדינות מקורות מפתח ומכסה מגוון רחב של נושאים, החל ממקור חומרי גלם כגון כותנה, ההשפעה הסביבתית של תהליכי ייצור במפעלים ובדיקת התקנים".