בית האופנה האמריקאי פולו ראלף לורן נחשב לאחד האהובים ביותר על חובבי המותגים בישראל. הפרש והסוס המפורסמים זוכים להתלהבות רבה בקרב גברים, נשים וילדים ובימים אלה נפתחה בקניון רמת אביב חנות הדגל החדשה של המותג הנחשק. בחנות המתפרסת על פני 400 מ"ר תמצאו את קולקציות פולו וראלף לורן פרפל וגם את המותג ראלף לורן הום – קולקציית הפריטים לבית שנוחת לראשונה בישראל.

קולקציית הגברים, פולו ראלף לורן (צילום: יח''צ)
קולקציית הגברים, פולו ראלף לורן (צילום: יח''צ)

השפה העיצובית בה בחרו האדריכלים של קבוצת אירני, יבואני המותג להשתמש נעשתה בשיתוף פעולה מלא עם אדריכלי המותג בניו יורק. לכן לא מפתיע לגלות שהחנות עוצבה בדומה לחנות המותג האייקונית בשדרות מדיסון בניו יורק. גם כאן תגלו הקפדה על פרטים ושימוש נרחב בפרטי לייף סטייל שנלקחו מעולמות הרכיבה על סוסים, הספורט והפולו. 

חנות הדגל חולקה לחדרים, כשכל חלל מוקדש לקולקציה ובעצם מספר סיפור המתכתב עם הפריטים אותם תמצאו בכל אזור. כחלק מהקונספט העיצובי שולבו בחנות ריהוט ופריטי עיצוב מבית ראלף לורן ויחד הם יוצרים הרמוניה מושלמת בין פריטי הקולקציה ועיצובה של החנות.

חובבי המותג מכירים ודאי את מסעדת פולו בר שנמצאת בניו יורק. המעריצים המושבעים שחייבים את הסטורי המושלם והתמונות הפוטוגניות ישמחו לגלות שבמהלך שנת 2023 נוכל ללגום אספרסו או יין בקפה ראלף לורן שייפתח בקניון רמת אביב.

קולקציית הנשים, פולו ראלף לורן (צילום: יח''צ)
קולקציית הנשים, פולו ראלף לורן (צילום: יח''צ)

על המדפים והקולבים בחנות הדגל מחכה קולקציית סתיו-חורף 2022/3 של ראלף לורן שמאופיינת במראה העל זמני והקלאסי לצד פריטים הנושאים איתם סיפורים והשראות מתרבויות ומקומות ברחבי ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. קו התיקים החדש Polo ID מושק העונה ובהמשך תגיע היישר לחנות הדגל קולקציית הקו הסגול של ראלף לורן לנשים ולגברים.

קולקציות הגברים הנשים והילדים כוללת בין היתר השראות כמו מחווה לעיר ניו אורלינס, תרבות הג'אז, הקאנטרי סייד וניו יורק של שנות ה- 70. לצידם תגלו קולקציית דנים עשירה ומרשימה במראה הכל אמריקאי ואת קולקציית הילדים והילדות שכוללת מכנסיים, שמלות, טי שרט וחולצות פולו בכיכובם של הפרש, הסוס והדובי המתוק.   

חנות הדגל פולו ראלף לורן, קניון רמת אביב.

מחירים: 139-5,790 שקלים