בשנים האחרונות מחאת אידיאל היופי מציפה גם את הרשתות החברתיות וגם את התקשורת, אבל היא תמיד מתמקדת באופנת נשים. נדיר להיתקל בשיח בפלטפורמות הנ"ל דווקא מהצד הגברי. אולי כי במחלקות הגברים יש טווח מידות רחב יותר מבמחלקת נשים ואולי כי העיסוק בחיצוניות ואופנה מקובל יותר אצל נשים וקהילת הלהט"ב, והסטרייטים מתקוממים על זה בשקט סטייל התפיסה המאצ'ואיסטית של "הגברים בוכים בלילה"?

ארל׳ה. הצד הגברי (צילום: רן יחזקאל,ריף קורל)
ארל׳ה. הצד הגברי (צילום: רן יחזקאל,ריף קורל)

מותג חדש לאופנת גברים במידות גדולות בא לערער את הסדר הישן, שגברים גדולים צריכים לכתת רגליהם ל2.5 חנויות שיש ברחבי הארץ כדי למצוא לא רק בגדים שיעלו עליהם, אלא אופנה, במידתם. 

ארל׳ה, מותג לגברים במידות גדולות, של אוראל בן שלום, סטייליסט בוגר שנקר וגבר גדול בעצמו, מציע אופנה במידות 42-66 קרי Xl-9xl. "תמיד תהיתי היכן גברים במידה שלי ויותר יכולים ללבוש את עצמם אם הם לא פאשניסטות כמוני שנוברים בחנויות יד שניה או חנויות לבגדי נשים שעוברות יוניסקס" מספר בן שלום. "עוד כשהייתי ילד - המסע לחיפוש בגדים עם ההורים, שאמור להיות משמח, מפנק ומחבר כצ׳ופר, אצלי בתור ילד ומתבגר שמן-תמיד היה סיוט וכך גם העיב על היחסים עם ההורים. זה השפיע על גם כל מפגשים חברתיים בצעירותי-כשכולם מגיעים עם דמי כיס בצהריי שישי לקניון להתחדש ויוצאים עם שקיות מרשתות אופנה כאלה ואחרות, אני הייתי מסתפק בפודקורט".

ארל׳ה פלוס (צילום: טל שרעבי)
ארל׳ה פלוס (צילום: טל שרעבי)

הוא החליט להשיק את ארל׳ה פלוס ARALLE+, ובניגוד לרשתות שמוכרות מידות גדולות גם לגברים אבל מתעקשות לשווק עם פרזנטורים חטובים וגבוהים, הוא בחר לצלם את הקמפיינים שלו עם גברים "אמיתיים" במידות גדולות- ולא דוגמני סוכנות. והתוצאה? קמפיינים שמנכיחים בנוף הציבורי גברים שלא עונים לתקן הצר והלא מציאותי של אידיאל היופי, אלא גברים שמוכיחים שאידיאל היופי הוא הרבה יותר רחב ומגוון.

בקולקציה ניתן למצוא חולצות, גופיות ותחתונים, מבדי כותנה רכה ונושמת עד ויסקוזה קלילה ומתגלשת על הגוף, דרך הרכבים של פישתן וכותנה גולמית. תחתוני בריף וגופיות בייסיק מבד ריב 100% כותנה. מכיוון שבן שלום הוא חלק מקהל היעד של המותג, הוא מקפיד על הניואנסים הקטנים שעושים את כל ההבדל (ושזר לא יבין) כגון גודל שרוולים נכון לזרועות, קווי חיתוך בכתפיים שמונחים נכון ועוד, מה שגם הופך את המידות שלו לאמיתיות ולא מצריך מגבר במידה 42 לקנות מידה 50, רק כי השרוולים לא מותאמים לגודל החולצה.

ארל׳ה פלוס (צילום: טל שרעבי)
ארל׳ה פלוס (צילום: טל שרעבי)

כיום אפשר לרכוש את הפריטים דרך פופ אפים שהוא מקיים ברחבי הארץ וכמובן דרך הרשתות החברתיות. חנות האונליין תושק בקרוב.

והמחירים? חולצות 259-389 ₪ 

גופיות כותנה/ריב- 59 ₪ או 4  ב- 150 ₪  

תחתוני בריף כותנה 49 ₪ או  4 ב- 150 ₪

אינסטגרם: ARALLE_PLUS בפייסבוק: ARALLE+ ארל'ה פלוס