מותג המשקפיים Vogue Eyewear משיק את קולקציית סתיו/חורף 2023-2022  וחושף את הקולקציה החדשה בשיתוף עם אייקון האופנה, הדוגמנית ואשת העסקים היילי ביבר. 

בעקבות ההצלחה המסחררת של שיתוף הפעולה הקודם וחיסול הקולקציה בזמן כה קצר הוחלט על המשך שיתוף הפעולה עם ביבר, אשר תשמש שגרירה נוצצת לקולקציה משותפת שלה עם מותג המשקפיים מזה שנה שניה.

הקולקציה המשותפת חושפת דגמים מעוצבים עם מסגרות ייחודיות, כזו המשלבת יופי אותנטי עם סגנון נוצץ, ספונטניות ונהנתנות.

היילי ביבר, מתוך הקולקציה המשותפת עם מותג המשקפיים Vogue Eyewear (צילום: יח''צ ווג חו''ל)
היילי ביבר, מתוך הקולקציה המשותפת עם מותג המשקפיים Vogue Eyewear (צילום: יח''צ ווג חו''ל)

"מותג המשקפיים Vogue Eyewear ידוע בסגנון הייחודי לו, מתוך האמונה שמשקפיים הם אביזר שיכול לשפר את מראה האדם המרכיב אותם. בשיתוף פעולה זה, התמקדנו בעיצוב דגמים אפשריים שיכולים להתאים לכל סגנון" אמרה ביבר. 

"שיתוף פעולה זה היה מיוחד עבורי, כיוון שאפשר לי לעבוד עם הצוות ולעצב מסגרות שהרגישו טבעיות, אך עדיין היו אופנתיות ומהנות. היה ממש כיף לעבוד עם צוות Vogue Eyewear ומאוד נהנינו לצלם את הקמפיין עבור הקולקציה", הוסיפה.

כל מסגרת בקולקציה מגיעה עם סמל חותם ייעודי על גבי מוט המשקפיים, כמו גם עם תיק נשיאה אופנתי מותאם אישית, כך שניתן לקחת את המשקפיים לכל מקום, בסטייל.

טווח מחירים בקולקציה: 599-429 שקלים.

בין הדגמים הבולטים בקולקציה ניתן לראות את דגם 0VO5444S שמתאים לכל עונות השנה, דגם 0VO5445S0 שמשדר זוהר של מפורסמים ומתאים מאוד לאירועי השקה, בראנצ'ים נוצצים ואירועי קוקטייל בשמש, ואת דגם 0VO5446 שהוא 100% היילי ביבר. לדגם פרופילים מלוטשים עם ניטים בסגנון יהלום מתכתי וגווני אפור אופל שיקי. בנוסף  בולט דגם 047VO54, המשדר אישיות חזקה וזווית מסוגננת. מצד אחד הוא בעל הצהרה ומצד שני הוא קלאסי, טרנדי ואופנתי, שצפוי להיות הכוכב של העונה ושל העונות הבאות.