חובבי הכדורגל ואוהדי מועדון פריז סן-ז'רמן ישמחו לגלות על שיתוף הפעולה המסקרן של חברת האופנה קסטרו והקבוצה הצרפתית המפורסמת. בימים אלה משיקים ברשת האופנה קולקציית קפסולה ייחודית ורותחת במיוחד שעושה הרבה כבוד ל"פריסאים".

מועדון הכדורגל של פריז סן ז'רמן הוקם בשנת 1970 והוא מייצג את הבירה הצרפתית. הקבוצה מכונה כאמור "הפריסאים", והיא נחשבת לאחד המועדונים היוקרתיים והמצליחים באירופה בכלל ובצרפת בפרט. בין שחקני הקבוצה נמנים ליאו מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה.

און רפאלי בקולקציית קפסולה קסטרו X פריז סן-ז'רמן (צילום: שרבן לופו)
און רפאלי בקולקציית קפסולה קסטרו X פריז סן-ז'רמן (צילום: שרבן לופו)
 

במסגרת שיתוף הפעולה מציעה קסטרו קולקציית קפסולה סתווית הכוללת פריטים כמו חולצות, מכנסיים, סווטשרטים ואקססוריז בהשראת עולם הכדורגל וגווני הקבוצה הצרפתית המפורסמת שכוללים שחור, לבן ואדום. הפריטים מאופיינים במראה אופנת הרחוב ובין השאר מככבים בה חולצות קצרות וארוכות עם לוגו הקבוצה, ז'קט ניילון דק וספורטיבי ואיך לא – צעיפים וגרביים להשלמת הלוק.

קולקציית קפסולה קסטרו X פריז סן-ז'רמן (צילום: שרבן לופו)
קולקציית קפסולה קסטרו X פריז סן-ז'רמן (צילום: שרבן לופו)

לצילומי הקולקציה גייסה החברה את הפרזנטורים און רפאלי, רביב כנר ואימרי ביטון שצולמו באימון מיוזע ואינטנסיבי עם מאמן הכדורגל האגדי שייע פייגנבוים. לצד קולקציית הגברים מוצעת גם קולקציה לילדים חובבי הקבוצה האהובה בעולם שביקרה לאחרונה בישראל במסגרת ליגת האלופות.

טווח מחירים: 99-299 שקלים, להשיג בחנויות ובאתר קסטרו.