מותג האופנה הבינלאומי האייקוני GUESS משיק את קולקציית חורף 2022/2023. המותג אשר מונה כ-1,800 סניפים בלמעלה מ-100 מדינות בעולם משיק את קולקציית החורף החגיגית וממשיך לקבוע טון של טרנדים אופנתיים לצד ערך השמירה על איכות הסביבה המזוהה איתו במיוחד ומציג קולקציה מוקפדת, עשירה ואיכותית, בגוונים מרעננים ואופטימיים של חורף. הקולקציה זמינה עתה בחנויות ובאתר בישראל!

הקולקציה החדשה של המותג מציגה גזרות מחמיאות ואהובות החוזרות מדי עונה, לצד שלל דגמים חדשים, כשהיא מחדשת עם גוונים מרעננים ואופטימיים של חורף, כמו חום חמרה, ירוק זית, בורדו ובה קיימים פריטים מכל הקטגוריות: בגדים, אקססוריז, נעליים ותיקים לנשים, גברים וילדים.

ניתן לראות שמלות סריג צמודות ושימוש נרחב בבדי ג'ינס וחאקי להשלמת המראה, כדוגמת אפודת בומבר טרנדי, אוברול ג'ינס וטרנץ' פארקה בהיר שיהפכו להיות הלהיטים של העונה. בגזרת התיקים בולטים תיקי המיני, שהם למעשה גרסאות מוקטנות של ה- best sellers מבית GUESS.

המותג האהוב ידוע כמי שמכיר היטב את צרכיהן ורצונותיהן של נשים רבות, וגם החורף הזה בית האופנה האמריקאי קולע בול, כשהוא מציג קולקציה חדשה עם שמלות סריג בגזרות מחמיאות, מעילים מפרווה סינטטית ברמה הגבוהה ביותר, תיקים מהפנטים שיכולים לשמש מהבוקר במשרד ועד לדרינק בערב, מגפיים שתמיד ישלבו נוחות וטרנדיות ואקססוריז שיחתמו את הלוק בסטייל שלא משאיר מקום לספק. הקולקציה עוצבה בניחוח אירופאי, והיא חוגגת את בואו של הסתיו והחורף האירופאי הכבד.

תיקים וארנקים:
GUESS הוא אחד ממותגי התיקים המובילים בעולם וזו הקטגוריה המזוהה ביותר איתו והמצליחה ביותר בו. רוב דגמי המותג אייקוניים וקלאסיים ואף נשמרים לשנים ארוכות אצל כל אישה. בעונה הנוכחית שוב מצליחים לרענן ולהפתיע בדגמים טרנדיים שיהפכו במהרה בעולם לפריטים מבוקשים במיוחד כמו תיקי ה"לוגומאניה", שהם למעשה תיקים המזוהים עם המותג בצבעוניות ובפרינט מיוחד, דגמים אחרים מוגשים עם טקסטורה חדשה בטכניקת קווילט, פרוות סינטטיות וזמש לצד תיקים בגווני אדמה חורפיים.

נעליים וסניקרס:
מדי עונה מקפיד בית האופנה להציג נעליים המשלבות בין נוחות לסטייל, ומשיק דגמים המתאימים לאישה המודרנית, הקרייריסטית, זו שקמה בבוקר לשיעור פילאטיס, ממשיכה משם למשרד, יוצאת לאסוף את הילדים וקובעת בערב עם חברות, בין אם ללכת על שטוח ובין אם תעדיפו עקבים בולטים במיוחד מגפי ה"טרקטור" האלגנטיות שמגיעים בגרסה שטוחה ובגרסת עקב, במעטפת עור או שילובי זמש. חובבות הסניקרס ייהנו העונה ממגוון דגמים חדשים: סניקרס משולבות פלטפורמה וגם סניקרס קלאסיות במגוון צבעים ובפרינט מונוגרמי עדין, בגזרת נעלי הערב המותג הבליט נעלי סטילטו עדינות ומדויקות.

טווח מחירים
: 159.90 – 1,299.90 ₪
ניתן להשיג בחנויות המותג ובאתר היבואן הרשמי: www.globalonline.co.il.

כיום, GUESS מעצבת, משווקת ומפיצה קולקציות שלמות של בגדי נשים, גברים וילדים לצד אביזרים משלימים, הכוללים את קולקציית התיקים העשירה של המותג. במשך השנים, התדמית של GUESS הוצגה בקמפיינים חדשניים ובלתי נשכחים אשר הפכו את המותג לשם מוכר בכל בית, מי שהובילו את הקמפיינים במהלך השנים היו בין השאר ג'ניפר לופז, קלאודיה שיפר, נעמי קמפבל, אנה ניקול סמית ועוד. 

השנה, בפעם הראשונה בישראל, נבחרה פרזנטורית מקומית ע"י החברה המפיצה בארץ, גלובל ברנדס גלרי, לא אחרת מאשר קורל סימנוביץ'. סימנוביץ' משלבת אימהות עם קריירת דוגמנות מצליחה, ומחוברת לערכים המזוהים עם מותג האופנה - המייצג נשיות בשלה ומראה קלאסי אלגנטי. בקרוב הפקת אופנה מיוחדת וראשונה אשר תציג את קולקציית החורף החדשה. 
סימנוביץ' מספרת: "אני נרגשת להצטרף להצלחה ולהובלת המותג קדימה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בקמפיין ושיתוף פעולה במדינה שאני הכי אוהבת בעולם. מחכה כבר ליום צילום הראשון שלנו יחד."