אתה יכול להתעלם מהעובדה שממש עכשיו זה "אחרי החגים". אתה גם מוזמן להתכחש לקילוגרמים המיותרים שהתווספו מארוחות המשפחתיות הרבות. זה בסדר, אנחנו לא שופטים – זה לגמרי שלך. לעומת זאת, רבים מהגברים יודעים שזה בדיוק הטיימינג הנכון לחזור לכושר ולהתחיל לעבוד קצת על הגוף שמתחנן ליחס הולם.

גם המותגים הרבים יודעים שבתקופה הזאת הביקוש לנעלי ספורט הולך וגובר, ומשיקים דגמים חדשים כחלק מקולקציות סתיו חורף שכוללות גם אאוטפיט להשלמת המראה. רבות מהנעליים מגיעות כשהן מצוידות בטכנולוגיות חדשות, חומרי גלם מסקרנים וצבעים שאי אפשר להתעלם מהם.

נעלי ספורט BONDI 8, הוקה (צילום: יח''צ)
נעלי ספורט BONDI 8, הוקה (צילום: יח''צ)

את המותג האמריקאי הוקה (HOKA) כבר למדת להכיר וכעת הם משיקים דגם חדש. נעלי הספורט BONDI 8 הן טבעוניות, כשהגפה בדגם החדש עשויה מחומרים ממוחזרים, כמיטב המסורת בתקופה בה לכולנו חשוב לשמור על הכדור. הסוליה עשויה מ -EVA קל וגמיש יותר עם גומי בחלקה החיצוני למניעת החלקה. כל הטוב הזה מבטיח רכות, בלימת זעזועים גבוהה, תחושת יציבות משופרת ותנועה חלקה.

מחיר: 749 שקלים. להשיג בחנויות הקונספט של HOKA.

נעלי ריצה TRIUMPH 20, סקוני (צילום: יח''צ)
נעלי ריצה TRIUMPH 20, סקוני (צילום: יח''צ)

מותג הספורט סקוני מציע את דגם נעלי הריצה TRIUMPH 20. המותג האמריקאי משיק את הדגם שמאובזר בטכנולוגיית +PWRRUN המעניקה בלימת זעזועים גבוהה והחזר אנרגיה משמעותית שעוזרת לתנועתיות בריצה. הנעל מגיעה עם שינוי דרופ מהדגמים הקודמים, המפחית עומס על גיד אכילס ושריר התאומים. 

מחיר: 719 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר הרשת.

נעלי ריצה Asics Gel Nimbus 24, אסיקס (צילום: יח''צ)
נעלי ריצה Asics Gel Nimbus 24, אסיקס (צילום: יח''צ)

במותג הספורט אסיקס מציעים את נעל הריצה ג'ל נימבוס 24 שמצוידת בטכנולוגיה משולשת. את הג'ל תפגוש בשכבת הסוליה שתבטיח בלימת זעזועים מקסימלית. הריפוד שעוטף את הרגל יעניק

תמיכה חובקת לכפות הרגליים ומשקלן הקל של הנעליים יאפשר רמת ביצועים טובה יותר, נוחות מתמשכת לאורך זמן ויציבה מרבית.

מחיר: 799.90 שקלים. להשיג ברשת אסיקס ואוריג'ינל'ס.

נעלי ריצה GORUN Consistent, סקצ'רס (צילום: יח''צ)
נעלי ריצה GORUN Consistent, סקצ'רס (צילום: יח''צ)

גם מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מצרף לקרנבל ההוצאת האנרגיה ומשיק את דגם ה- GORUN Consistent. נעלי הספורט מצוידות בטכנולוגיה חדשנית M-Strike® הממוקמת בין הרפידה לסוליה, ומקדמת יעילות בכל צעד, מאפשרת נחיתה קלה בכך שהיא מרככת את המעבר מהעקב לאצבעות. בנוסף, סוליית ULTRA LIGHT מספקת תמיכה גבוהה לכף הרגל ורפידת Air Cooled Goga Mat המעניקה תחושה של דריכה על מזרן יוגה, מספקת יציבות ומאווררת את כף הרגל.

מחיר:  269.90-299.90 שקלים. להשיג בחנויות סקצ'רס ומגה ספורט