מותג משקפי השמש האקסקלוסיבי המוביל OLIVER PEOPLES אשר אהוב במיוחד על כוכבי הוליווד כמו ג'ניפר גארנר, ג'ניפר אניסטון, נטלי פורטמן, ריאן ריינולדס, צ'נינג טייטום ועוד משיק את קולקציית סתיו 2022. הקולקציה היא חגיגה של מחוות לשנות השישים ולסגנון של התקופה.

הקולקציה מתמקדת בהתרגשות הטמונה בנסיעה לחו"ל ושמה דגש על השורשים הסגנוניים של התחבורה האווירית בשנות השישים. ביצוע מודרני שמבטא נוסטלגיה לתקופה עם פרשנויות שהופכות רלוונטיות לימינו. הקולקציה שואבת השראה מאייקונים בתחום התרבות, הקולנוע, האופנה, הספרות והאומנות של שנות השישים.

מותג משקפי השמש OLIVER PEOPLES (צילום: אוליבר פיפול יחצ)
מותג משקפי השמש OLIVER PEOPLES (צילום: אוליבר פיפול יחצ)

הקמפיין של אוליבר הינו מחווה לסגנון של נסיעה לחו"ל בשנות השישים, עם ליהוק מחוג הסילון וצוות של דמויות המושפעות מכוכבי תרבות והפופ של התקופה. האלמנטים החזותיים, המעוצבים בסגנון מובהק של שנות השישים, והעולם הזוהר של חוג הסילון שאפיין את העשור, מתעלים את רוחה של השראת הווינטג' אל מסגרות האצטט החדשות.

עלילת הקמפיין מציגה את הקשר בין שנות השישים לבין אוליבר פיפלס הקמפיין מתמקד בהופעתם של שני סגנונות חדשים, היוצרים את קולקציית "שנות השישים", קסאווטס ומרסו, המוצגים על ידי השחקן והשחקנית.

דגמי קסאווטס אשר מתאפיינים בעדשות אוברסייז עגולות עם גשר מפתח, שקע עמוק ומוטה באצטט ומיתר מתכת רקום, לוח וצירי מתכת אקסקלוסיביים השואבים את השראתם מדוגמאות מצופות זהב המצויות בספרים ישנים.

כוכב הרוק , "סקינר ריי ג'ונס", עוטה את הדגם Reymont ,שמיוצר ביפן, המתהדר בגשר אף אדריכלי כפול. מעריצי המותג ישימו לב בוודאי למסגרת הטיטניום, מחווה למסגרת 4-M הקלאסית של אוליבר פיפלס. בניגוד לאסתטיקת הרטרו הזוהרת, "סינדי סנסט" אשת החברה המרתקת, הולכת על מראה של עדשות אופטיות משופשפות עם הדגם Éliane.