מעצב האופנה הבולט ויוצא האח הגדול, האיש והשפם דרור קונטנטו, שיתף פעולה עם אתר האופנה טרמינל X ויחד הם יצרו קולקציית ערב צבעונית ונועזת עם גזרות נשיות מחמיאות במיוחד, מחמאות מובטחות ללובשות.

 הקולקציה כוללת 45 פריטים, בהם טופים, בגדי גוף, חצאיות מקסי ומיני, בלייזרים, מכנסיים ארוכים ושמלות, שכל אחת שלובשת אותם ללא ספק תרגיש במרכז העניינים. את אופי עיצובו של קונטנטו  ניתן לראות בבירור בקולקציה החדשה: הגזרות הצמודות והנשיות מדגישות את יופיו של כל גוף, בדי הקטיפה והלורקס נותנים לפריטים אווירת קוטור, והמשחק בין חשוף לחסוד מכניס לקולקציה עניין שלא רואים בכל מקום. המעצב ידוע כאחד שמקדם ערכים של שוויון ומגוון, שמשתקפים היטב בפריטי הקולקציה.

היתרון הגדול הוא שהקולקציה נותנת אפשרות לשחק עם הפריטים, כך שכל פריט יתאים וישתלב עם פריטים אחרים מהקולקציה ומיקס אנד מאצ' בין הפריטים יעבוד בצורה מצוינת. יתרון נוסף הוא שאת הפריטים ניתן ללבוש למגוון אירועים, כך שבעזרת האקססוריז הנכונים, תוכלי ללכת עם הבלייזר, הטופ והחצאית שקנית לחתונה, אל ארוחה משפחתית או בילוי עם חברות.

הקולקציה של דרור קונטנטו ב-Terminal X (צילום: דימה טליאנסקי)
הקולקציה של דרור קונטנטו ב-Terminal X (צילום: דימה טליאנסקי)

ב-2013 קונטנטו הקים בית אופנה הנושא את שמו, שעם הזמן ביסס את מקומו כאחד מבתי האופנה המובילים בארץ. הוא השתתף בעונה ה-11 של "האח הגדול" בשנת 2020 ונחשב כיום כמעצב אופנה מהשורה הראשונה בישראל. הוא סיפר על הקולקציה: "הרעיון היה ליצור קולקציה שכל אחת תוכל למצוא בה את הפריט שיגרום לה להרגיש מושלמת מצד אחד, ועדיין להיות במרכז העניינים. פשוט לתת לבגד לעשות את שלו".

הוא המשיך: "הקולקציה מגוונת עם פריטים בגזרות שונות וצבעים מושלמים. בכלל, העבודה עם TERMINAL X  הייתה מדהימה, הם פשוט שחררו לי לעוף עם החלום שלי ולעצב קולקציה בדיוק כמו שאני רואה אותה. היה לי תהליך יצירה מדויק והכי חשוב, יצאה קולקציה שאני עפה עליה ברמות"

הפריטים זמינים לרכישה באתר Terminal X במידות XS-XL ונמכרים בטווח מחירים של 99.90-449.90 שקלים, כך שניתן לרכוש פריטים של המעצב במחירים נגישים. גם היתרון הגדול של האתר נכנס במשוואה, ואת הקולקציה ניתן להזמין במשלוח מהיר "מהיום למחר" עם שליח עד הבית.

הקולקציה של דרור קונטנטו ב-Terminal X (צילום: דימה טליאנסקי)
הקולקציה של דרור קונטנטו ב-Terminal X (צילום: דימה טליאנסקי)

בעוד שבעבר טרמינל X שיתפו פעולה עם בלוגריות אופנה בולטות בארץ, כמו עינב כהן, יובל כספית והאיט-גירל ליבר בלילתי, ויצרו קולקציות מגוונות בעיצובן, זו הפעם הראשונה שהאתר עלה ברמה ושיתף פעולה עם מעצב אופנה.