בין הקלאסי לצעיר

מותג האופנה האיטלקי פורלה משיק בימים אלה את קולקציית סתיו-חורף 22/23. הקולקציה, שבמרכזה ניצב המראה הקלאסי של המותג, זוכה למשב רוח רעננה בשל הכנסה של מספר טרנדים חדשים.
במבט ראשון נראה שהקולקציה החדשה דוגלת בקו הקלאסי והנקי, אך מבט מעמיק יותר מגלה לנו שילוב של צבעים צעירים ובועטים ואפילו משחק קטן עם הלוגו הוותיק שבסיבוב קל הופך ללב. על אף כניסתם של צבעים חדשים כמו ירוק, כחול ואדום נועזים, אי אפשר לומר שמדובר בקולקציה שמדברת רק בטרנדים. במקום זה, תוכלו לראות איך דגמים ותקים של המותג זוכים ללוק רענן יותר.

FURLA  (צילום: יח''צ)
FURLA (צילום: יח''צ)

כחלק מהרצון לפנות לקהל צעיר יותר, ניתן לראות כאן גם ביטוי לטרנד נוספים כמו תיקי פלאפון סופר מינימליסטים, תיקי ופוך. במקביל אליהם, המותג ממשיך עם קו תיקי הסל שמגיעים במגוון חומרים וצבעים. בנוסף, ניתן למצוא תיקי ג'קארד במגוון הדפסים חדישים.

טווח מחירים: 270-2,200 שקל.

FEMINA - ברלט ותחתוני ריב  (צילום: RBCO)
FEMINA - ברלט ותחתוני ריב (צילום: RBCO)

הכי יפה כשנוח לך

רשת ההלבשה התחתונה FEMINA השיקה קולקציית BASIC SEAMLESS, שכוללת פריטי הלבשה תחתונה במספר גזרות, ללא תפרים וללא ברזלים. הקולקציה מלשבת טכנולוגיה של בד ללא תפרים או חיתוך הנראה על הגוף – והיא מתאימה לכל סוגי החזה.

בקולקציה: חזיות בראלט ללא תפר במגוון גזרות: בראלט ריב בעיטור תחרה, בראלט טקסטורת צמה וכתפיות איקס מתכווננות לתמיכה מקסימלית, בראלט מבד ריב עם מפתח וי וסיומת גומי לאחיזה מרבית, ועוד. בנוסף הקולקציה כוללת - תחתונים במגוון גזרות והרכבי בד תואמים, כשהצבעוניות של הקולקציה נעה בין ורוד בייבי, ירוק בהיר, סגול עתיק, שחור ולבן. 

טווח מחירים: 49.90-149.90 ₪ 
טווח מידות: XS-XL

מירית רודריג  (צילום: עידו לביא)
מירית רודריג (צילום: עידו לביא)

מה הדרס קוד?

יריד ה- Dress code  המסורתי חוזר לגלריה דובנוב. ביריד ישתתפו כ-35 מעצבי אופנה ישראלים, ביניהם: Heroic, Northern Star,  Maayan Paz, Locali,, אריאל טולדנו, מירית רודריג, נפתול, מריה ברמן, ציפורקין, אופיר איבגי, שני הראל, חגית דקל, טליה אבורט, אות קוטור, שני קלעי, oh סטודיו, גילה שקדי, Vague, Martinet Noir, Releve, Frett, Pau, Studio V, Sigma, Momosara,  Enki by W, Glyps ועוד.

המעצבים יציעו הנחות של 20-40% על קולקציות סתיו-חורף 22, ועד 70% על עונות קודמות.

מתי: 10.11 חמישי: 17:00-22:00 | 11.11 שישי: 10:00-17:00 | 12.11 שבת: 10:00-20:00
דובנוב 8, תל אביב
מחיר כניסה: 15 שקלים.