מעצבת שמלות הכלה והערב מאי משיח השיקה קולקציית קפסולה של שמלות ערב שעוצבו בשיתוף מותג העילית הניו יורקי Retrofête. הקולקציה, שנמצאת תחת ההגדרה של אופנת עילית, תימכר בלעדית באתר של המותג (Retrofete.com). 

הקולקציה כוללת שבעה עיצובים עם אלמנטים כמו: שסעים עמוקים יחד עם שלל חיתוכים וגזרות א-סימטריות; למעלה מ-500 מטרים של רשת המשובצת באבני קריסטל בגוונים של ירוק וכסף; ועוד.

מתוך קולקציית הקפסולה של מאי משיח (צילום: יח''צ)
מתוך קולקציית הקפסולה של מאי משיח (צילום: יח''צ)

"אנו מאוד נרגשים לאחד כוחות עם מעצבת כל כך מוכשרת ומבטיחה. כשגילינו את מאי משיח ידענו שאנו חייבים לשתף פעולה ולהראות את עיצוביה לעולם". אומר אוהד סרויה, המנהל היצירתי של Retrofête. " זוהי שותפות טבעית בין שני מעצבים ישראלים, שנינו חולקים הערכה לאופנת וינטג' ולטכניקה שאין שניה לה. Retrofête ומאי משיח מסורים לעיצוב קולקציית שמלות ייחודית המשלבת אופטימיות, עיצוב על זמני וזוהר אופנתי מודרני. זוהי המשכיות של אנרגיית מרכז הערב של Retrofête, אנחנו שמחים וגאים לחשוף את שיתוף הפעולה המיוחד הזה לעולם".

"אני גאה לשתף פעולה עם מותג מוערך ומוכר כמו Retrofête", אומרת מאי משיח, מעצבת ומייסדת מותג העיצוב הנושא את שמה. "כבר בתחילת הדרך, כשיצרתי פריטים לפי הזמנה באטלייה שלי, החלום שלי היה לייצר קולקציה שתימכר בקמעונאות. כל זה התאפשר הודות לתמיכת משפחת Retrofête. יחד עיצבנו באופן אורגני קולקציה שממזגת את האומנות שבשמלות ערב משתפלות עם העיצוב והמבנה הסקסי ללא מאמץ של Retrofête. אנחנו מחכים בקוצר רוח לחלוק את הקו הנוסטלגי הזה של שמלות ערב שמטרתן לעורר ביטחון עצמי וביטוי עצמי יחד עם יוקרה ודגש על אופנתיות".