בימים אלה הושקה חנות דגל ראשונה למותג האיטלקיBOTTEGA VENETA בכיכר המדינה. החנות החדשה היא חלק מהתרחבות מתחם החנויות של AMOR, ותפעל בקונספט של "חנות בתוך חנות" לצד חנויות של דולצ'ה גבאנה, ולנטינו ומונקלייר.
בחנות כבר ניתן לראות אוסף של התיקים האייקונים של המותג, חגורות, נעליים, משקפי שמש ושאר אקססוריז. כל זה לצד קולקציית הביגוד החדשה של בוטגה ונטה.

בוטגה ונטה - קולקציית סתיו-חורף (צילום: יח''צ)
בוטגה ונטה - קולקציית סתיו-חורף (צילום: יח''צ)

בית האופנה האיטלקי בוטגה ונטה נוסד בשנת 1966, והוא נחשב למותג קלאסי שמצליח לאמץ דפוסים ולוק מודרני מבלי להתפשר על איכות ואומנות בעבודת יד. קולקציית סתיו-חורף של המותג נעה על גוונים של שחור, ירוק, צהוב, גווני אדמה, כסף וזהב. ניתן לראות בקולקציה פריטים מנימליסטים בעלי אמירה, קווים רכים, שימוש בסריגים ובדים המאפשרים תנועה. בגזרת התיקים ניתן למצוא תיקים בקווים נקיים והמון עבודה של שתי וערב.

תיק של בוטגה ונטה. מחיר: 7,990 שקל (צילום: יח''צ)
תיק של בוטגה ונטה. מחיר: 7,990 שקל (צילום: יח''צ)

מי שעומד בימים אלה מאחורי העיצובים הוא מת'יו בלאזי, שהחל את הקריירה שלו כמעצב קו הגברים עבור ראף סימונס, ובהמשך הצטרף לבית האופנה MAISON MARTIN MARGIELA, בית האופנה הצרפתי  CELINE ו-CALVIN KLEIN. בשנת 2020 הוא מונה לתפקיד הקריאייטיב דירקטור של בית האופנה BOTTEGA VENETA. 

טווח מחירים: 1,290-13,490 שקל. 
בוטיק AMOR, ה' באייר 70 כיכר המדינה, תל אביב.