מכירות את הקופות האינטראקטיביות במקדונלד'ס? מסכי המגע מלאי כל הטוב, ללא התור לקופאי, שם אנו יכולות לבחור בקלות בכל מה שהלב בו חפץ והבטן רוצה? אז רשת אופנת הספורט הבינלאומית JD SPORTS החליטה ליצור אחת כזו משלה, בגרסא מעט אחרת.

לרגל השקת חנות האונליין של הרשת ובהשקעה של כ-2 מיליון שקלים, הרשת יצרה מתחם פופ אפ, בשיתוף פעולה עם חברת Cellolo, ובו מערכת המשתמשת בבינה מלאכותית ובחיישני מציאות רבודה על מנת להתאים את חווית הקנייה בהתאם ללקוח.

 “השקת חנות האונליין והפופ אפ של חברת JD הוא שילוב נועז של טכנולוגיה מתקדמת, אמנות ואחריות חברתית", הסביר תום בן יהודה, מנכ"ל Cellolo. "התוכן המוצג על מסכי המגע של החנות יכול להשתנות בהתאם למגדר וגיל המשתמש".

על מנת ליצור מיצג ויזואלי מזמין ומרשים, החברה בחרה להציג את קולקציות הביגוד על גבי רקדנים, קבוצת נערות ונערים מהפריפריה מלהקת הריקוד פארקור בדימונה, חלקם נוער בסיכון, אשר לימדו אחד את השני לרקוד וזו הפעם הראשונה בה הם משתתפים בקמפיין גדול. הפופ אפ שוכן בקומה השנייה בקניון עזריאלי בתל אביב, ויעמוד לרשותנו בקומה במשך השבועיים הקרובים.

שירן וינטר, סמנכ"לית JD SPORTS ישראל, מסרה: "מהלך השקת הפופ אפ וחנות האונליין של JD מסמלת ציון דרך נוסף ומשמעותי בהתרחבות המתמידה של המותג, הן בחנויות הפיזיות והן במודל המקוון בשווקים בהם JD SPORTS העולמית פועלת. זו פעם ראשונה שמותג אופנה משלב טכנולוגיות של בינה מלאכותית וחיישנים של מציאות רבודה באתר אונליין ואנו שמחים להיות הראשונים שמובילים זאת. רשת JD Sports חרטה על דגלה להוביל חדשנות אינטראקטיבית בסניפים ובנכסים הדיגיטליים שלה ובכך מעניקה חווית לקוח ייחודית ושונה".

בתום שבועיים מהיום, הפופ אפ ייסגר וקומת הקניון תחזור להיות ריקה מהמיצג המרשים, אך חנות האונליין נשארת עמנו. החנות האינטרנטית מציעה לרוכשים באונליין בישראל קולקציות ייחודיות לנשים, גברים וילדים של המותגים המובילים בעולם, בדגש על חווית קנייה ייחודית וחדשנית.

נייקי, ג'ורדן, אדידס, וואנס, FILA, CK, ו- THE NORTH FACE הם רק מעטים מהמותגים הנמכרים באתר, לצד פרטים בלעדיים הזמינים רק לרוכשים באתר.