מראה השכבות הוא כבר מזמן לא רק טרנד של הקולג' גירל, אלא שיק בפני עצמו. מסטריט וייב ועד מחוייט, את יכולה להתלבש עם כמה שכבות שאת רוצה (יהיי לסובלות מקור) ולשמור על 1000%  סטייל. אז איך עושות את זה ועל מה להקפיד? שימי לב:

HOODIES (צילום: אהוד שגב)
HOODIES (צילום: אהוד שגב)

1. טרנד השכבות מחמיא לכל גובה. הקפידי לשלב פריטים שמסתיימים באורכים שונים, כך שהם יעניקו לך גובה ולא יגרמו לך להיראות רחבה, למשל: חולצה ארוכה מתחת לסריג קצר יותר, ומעל הכל ז'קט או מעיל ארוכים. 

2. אל "תיבלעי" בתוך השכבות, בחרי בגדים במידה הנכונה שלך והקפידי לשלב רחב עם צר ולא רחב עם רחב, למשל: אם בחרת ללבוש חולצת טרנינג רחבה עם חולצה צמודה ארוכה שנותנת עוד צבע ועניין מתחתיה, שלבי עם חלק תחתון (מכנסיים או חצאית) צרים יותר. ולהיפך, אם בחרת מכנסיים רחבים או חצאית גדולה, שלבי בחלק העליון שכבות שעוטפות את הגוף עם גזרה ברורה שמחמיאה לסילואט שלך.

MANGO  (צילום: יח''צ)
MANGO (צילום: יח''צ)

3.  גם אם בחרת לשלב שכבות גדולות ואוברסייזיות, ובמבט במראה נראה שהגדלת את עצמך, שלבי חגורה בחלק הצר ביותר של המותניים. כן, מעל הכל, גם אם לובשת מעיל או שכמייה גדולה. החגורה תחזיר לך את הסילואט שמחקת ותעניק לך מראה נשי ומחמיא יותר (גם אם מתחת לבגדים אין לך במקור קו מותניים צר).

4. ליצירת לוק מעניין ומתוחכם, שלבי בשכבות צבעוניות מעניינת וגם אל תחששי לשלב הדפסים וטקסטורות שונות, כי כל הקטע בלוק שכבות זה שהפריטים מבצבצים.

קרייזי ליין (צילום: עמיר צוק)
קרייזי ליין (צילום: עמיר צוק)

5.      אם את חוששת שמראה השכבות מאוד דומיננטי ומלא נוכחות, ואת רוצה מראה יותר הרמוני וסולידי, שחקי עם שכבות מאותה משפחה של גוונים למשל: מכנסי אבן, חולצה אבן, סריג חום בהיר.

גאלה רחמילביץ', סטייליסטית אישית ומנחת סדנאות סטיילינג www.galastyle.co.il