החורף כבר כאן, גם אם מידי פעם הטמפרטורות שוב מגיעות ל-24 מעלות. בערב, כשהשמש מתחילה לשקוע, יש כבר בריזה קרירה ועולה בנו החשק להתחפר מתחת לשמיכות. 

בתיאום מושלם אם מזג האוויר ההפכפך רשתות ההלבשה התחתונה השיקו קולקציות פיג'מות חורפיות. אחת מהן היא "אפרודיטה", שמציעה פיג'מות דקות ונעימות עשויות 100% כותנה בגוונים של בורדו, אפור בהיר מלאנג', אפור עכבר, שחור, ורוד עתיק וסגול. הרשת לא שוכחת את חובבות הקומיקס עם פיג'מות בהדפסים של סנופי, דובוני אכפת לי, סמיילי, מר שמח, גרפילד, אלמו ועוד. קולקציית הקומיקס מגיעה בפיג'מות פוטר שיתאימו להמשך החורף, פיג'מות מבדי קטיפה, פיג'מות פלאפי, סאטן ועוד.
טווח מחירים: החל מ-99 שקלים.

פיג'מות של אפרודיטה (צילום: שי פרנקו)
פיג'מות של אפרודיטה (צילום: שי פרנקו)

גם למותג "זוהרה", שמזוהה בעיקר עם גרביונים, יש קולקציית פיג'מות שמורכבת מסטים של שני חלקים. אחד עם טופ עם כפתורים וכיס והשני עם טופ חלק. שניהם מבד דק ונעים ומכנסיים בגזרה ישרה.
טווח מחירים: 329.90-379.90 שקלים.

פיג'מה של ZOHARA (צילום: ליאור קסון)
פיג'מה של ZOHARA (צילום: ליאור קסון)

קולקציית Cozy של FOX HOME תעזור לכן לחבק את הימים הקרים ולהעביר את השעות בבית עם תחושת כרבול נעימה. בקולקציה, שנעה על גוונים של שמנת ואפור, תמצאו כרבוליות, נעלי בית מלאות פרווה, גרביים מפנקים ואפילו בקבוק חם. 
טווח מחירים: 49.90-79.90 שקלים.

נעלי בית של FOX HOME (צילום: אסף פינצ'וק)
נעלי בית של FOX HOME (צילום: אסף פינצ'וק)

ואם גם בא לך להרגיש נוסטלגית, לכי על נעלי בית קיפי של המותג "דפנה" מבית טבע נאות. דגם הקיפי הנוסטלגי, שהיה פופולרי בעיקר בשנות ה-80 וה-90, מגיע מבד חמים עם רוכסן קדמי וסוליה יציבה. 
מחיר: 129 שקלים.

נעלי בית של המותג דפנה (צילום: שי יחזקאל)
נעלי בית של המותג דפנה (צילום: שי יחזקאל)

מחסה אופנתי
ברשת Scoop מתכוננים לחורף עם קולקציית מטריות צבעוניות וגדולות. המטריות מגיעות בצבעים חורפיים כמו ניוד, כחול ואפור. 
טווח מחירים: 29.90-39.90 שקלים.

מטריה של סקופ  (צילום: בר שניר)
מטריה של סקופ (צילום: בר שניר)