אחרי שנים שנשות ישראל ציפו וחיכו, סינג'רו כל נוסע לחו"ל כדי להביא להן פריט אהוב, מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט מגיע לארץ. למה עכשיו? כי אחרי שנים שהם בחרו לוקיישנים בפינצטה ב"ויקטוריה'ס סיקרט" החליטו לפרוש כנפיים ולהתרחב גם ליעדים שבעבר נתפשו כנראה כפחות אטרקטיביים. יש שיתלו את השינוי הזה בקשיים הרבים שעבר המותג בשנים האחרונות, במרכזם פרסומים על הטרדות מיניות, קליטה מאוחרת בשיח על דימוי גוף, תצוגת האופנה השנתית שבוטלה, וכמובן ירידה במחזורי הקניות - אך מי אנחנו שנתלונן על צעד מבורך שכזה.

כיום, אין ספק שויקטוריה'ס סיקרט עדיין נחשב למותג ההלבשה התחתונה הגדול והמוביל בעולם ללנז'רי ומוצרי ביוטי. ולכן, דלתא ישראל מותגים, בעלת הזיכיון הבלעדי של המותג בארץ, בחרה להקדים (הרבה לפני שחנויות המותג יפתחו בלוקיישנים נבחרים) ולפתוח  אתר און ליין ייעודי לקהל הישראלי. האתר יעלה לאוויר מחר ה-12.12.22, ויכלול קולקציות מובילות של המותג, בהן: מבחר רחב של חזיות ותחתונים, בגדי שינה ופנאי, וליין מוצרי הביוטי המלא. 

victorias secret (צילום: VS&CO)
victorias secret (צילום: VS&CO)

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה היום: "אנו נרגשים לייצג בישראל את המותג הנחשק בעולם בתחום ההלבשה התחתונה. VICTORIA'S SECRET הוא מותג מוביל ואהוב בכל העולם, המהווה השראה למיליוני נשים, ומהווה עבורנו תוספת אופנתית ועדכנית לתמהיל המותגים של קבוצת דלתא ישראל מותגים, המובילה את קטגוריית ההלבשה התחתונה והבית בישראל". 

האתר שיפנה ללקוחות בעברית הוא רק צעד ראשון בכניסת של ויקטוריה'ס סיקרט לארץ, והוא יאפשר ללקוחות להזמין כל פריט מהקולקציה ולקבל אותו בתוך 3 ימי עסקים בלבד ואפילו בחינם במידה ותיקנו במעל 199 שקלים. כמו כן, שירות החזרות יהיה מבית הלקוח ללא תשלום. 

ואם זה לא מספיק, במהלך השנתיים הקרובות צפויות להיפתח כעשר חנויות VICTORIA'S SECRET בארץ, כשהשתיים הראשונות יהיו בגראנד קניון חיפה ובקניון הגדול בפ"ת. החנויות יפתחו תחת הקונספט החדש והרענן של המותג העולמי. להזכירכם, בשנה האחרונה חלק מחנויות המותג החליפו את הלוק השחור והבורדלי המזוהה איתם למראה רך ונשי יותר, שמדבר בשפה שפונה ליותר קהלים. 

טווח מידות: תחתונים: XS-XXL, חזיות: 70A-85F, פיג'מות ולנג'רי XS-XXL.
טווח מחירים: חזיות: 169 שקלים- 369 שקלים, תחתונים: 45 שקלים-129 שקלים, פיג'מות ולנז'רי: 195-429 שקלים, בשמים: 89 שקלים-345 שקלים, מיסט וטיפוח הגוף: 45-109 שקלים, תיקים וארנקים: 89-389 שקלים.