מותג הנעליים סם אדלמן בקולקציית חורף טרנדית עם קורטוב של קלאסיות. הקולקציה העונה שואבת השראות מהסקס-אפיל והנועדות של דור ה-Y עם המון הקפדה על דיטיילים, צבעוניות מגוונת ומגוון בדים. 
בקולקציה ניתן למצוא מגפיים גבוהים עד הברך (ואפילו מעל), בוטס, ולא מעט נעלי העקב שמעוטרות בקריסטלים ובפפיונים, חלקן בשילובי קטיפה או סאטן. כמו כן, בקולקציה יש מקום של כבוד לדגמי המוקסין האהובות של המותג. דגמי המוקסין מגיעים גם כנעל סגורה וגם ככפכף. כמובן שניתן למצוא גם את הבסט סלר של העונה: נעלי מוקסין בשילוב סוליות טרקטור. הגוונים הדומיננטיים בקולקציה הם בצבעי אדמה, בורדו, חרדל, וורוד עמוק. 
כמו כן למותג יש הפתעה למכורות המיני מי, בפעם הראשונה בארץ יגיעו דגמי הקולקציה של הנשים, בגרסה לילדות במידות 28-34.

טווח מחירים: 1,199.90-399.90 שקלים.
ניתן להשיג: בחנות המותג בקניון TLV, ת"א, בחנויות נבחרות ובאתר גלובל אונליין 

PANDORA. שרשרת - 1,195 שקלים (צילום: יח''צ)
PANDORA. שרשרת - 1,195 שקלים (צילום: יח''צ)

אומנות וביטוי עצמי

קולקציית Me של מותג תכשיטי Pandora מתרחבת עם סדרת Me Shine שמגיעה גם בציפוי זהב K14. הקולקציה מורכבת מערב רב של פריטים, כל אחת מהם יתאים להלך רוח שונה ויאפשר לכל אחת ליצור את הלוק הייחודי שלה. כמו כן, רבים מהפריטים משתלבים יפה זה בזה, למראה שכבות מתוחכם. 
בהתאם לטרנד, בקולקציה ניתן לראות הפעם שלל פריטים המשלבים פנינים, הבולטת בהם היא שרשרת חצי ME Shine וחצי פנינים. עוד בקולקציה ניתן לראות כניסה של צורות חדשות, צמידי חוליות, שילובים של אבנים ועוד .

טווח מחירים: 4901,195 שקלים.
ניתן להשיג ברשת חנויות  PANDORA ובחנות האונליין.

adidas basketball (צילום: יח''צ)
adidas basketball (צילום: יח''צ)

adidas basketball

באדידס ממשיכים בקו "אני הכי יפה כשנוח לי" עם קולקציית ביגוד כדורסל לגברים ונשים. הקולקציה החדשה כוללת גופיות בגזרה משוחררת שמתאימה לשני המינים, קפוצ'ונים, מכנסי טרנינג, מכנסיים קצרים וחולצות טי. הפריטים, שנראים טוב על הגוף ומאפשרים המון מרחב תנועה, מגיעים בצבעי אפור ירוק ובז'.

טווח מחירים: 179.9-379.9 שקלים.
להשיג בחנויות נבחרות ובאתר האונליין.