מגזין התיירות היוקרתי "קונדה נסט טראוולר", המפרסם מידי שנה את רשימת המלונות הטובים בעולם, בחר להכניס את מלון THE JAFFA לרשימת The Gold List 2023. המלון היפואי, השייך לפרוטפוליו של רשת The Marriott International Luxury Collection, הוא היחיד מישראל שהתברג לרשימה היוקרתית.

הרשימה היא חלק ממדריך גלובלי שמתייחס ליעדים המובילים לשנת 2023. עורכי המגזין אמונים על יצירת רשימת הריזורטים והלוקשיינים מעוררי השראה, ואף מסמנים אותם כטרנדיים לשנה הנכנסת. השנה המגזין שם דגש על מעורבות עמוקה וישירה של המלון והלוקשיינים הנבחרים עם הקהילה המקומית ועל האפשרות שהם מעניקים לחופשה במקצב איטי יותר.

הסיבות לבחירת "דה ג'אפה" על פי עורכי המגזין: "תמונה בודדת של הצ'אפל במלון, חלל ששימש בעבר ככנסייה במנזר עם חלונות ויטראז' שהמעצב הבריטי הידוע ג'ון פוסון הפך ליצירת מופת אנכרוניסטית, היא ההשראה לביקור בת"א. כשתמונה זו הופכת לממשית היא עוצרת נשימה. נוסחת 'החדש פוגש את הישן' מורגשת בכל חללי המלון ומהווה כאנלוגיה הולמת לג'נטריפיקציה שמתרחשת ממש מחוץ ללובי. יפו, בה שוכן המלון, התגלתה כאחד המקומות החמים והיצירתיים בישראל".

לרשימה המלונות המלאה: https://www.cntraveler.com/story/gold-list-top-hotels-and-resorts-in-the-world