עוד רגע זה יהיה פה, ונוכל לנופף לשלום לשנת 2022 המתישה. ועוד לפני שנספיק לנגב את הדמעות על כל הקילוגרמים שאספנו בחג החנוכה, כבר נצטרך להשתחל לשמלת פאייטים חגיגית ומוגזמת לחגיגות השנה האזרחית החדשה. אז תוציאו את הקונפטי ותתכוננו להסתנוור: הפעם אנחנו עומדות לנצנץ.   

BASH לבוטיק 77 -  743 ש''ח (צילום: יחצ חול)
BASH לבוטיק 77 - 743 ש''ח (צילום: יחצ חול)

רגע לפני שנתחיל בספירה לאחור, נקדיש תשומת לב מיוחדת ללוק שילווה אותנו לאירוע של פעם בשנה. את המדור השבוע נקדיש לאאוטפיט, ובשבוע הבא נעסוק באקססוריז הנכונים לסילבסטר. 

ואחרי כל ההקדמה הזאת, ובלי טיפה של ציניות, בואו נקבל את השנה האזרחית בקול תרועה עם גלאם, גם אם זה אומר לאמץ לפחות פריט אחד נוצץ. אם את מאותגרת אופנתית, עם שמלת פאייטים את לא יכולה לטעות. פאשניסטות ישמחו לגלות על הקולבים ברשתות האופנה ובחנויות היוקרה שלל שמלות וחליפות נוצצות במגוון צבעים מטאליים. 

דיזל מחיר חצאית 1400 ש''ח מחיר טופ 1300 ש''ח (צילום: יחצ)
דיזל מחיר חצאית 1400 ש''ח מחיר טופ 1300 ש''ח (צילום: יחצ)

הרכבת לוק למסיבות הסילבסטר היא משימה לא פשוטה, במיוחד כשהולכים לאיבוד עם כל הבלינג־בלינג שמסביב. אך כמו בכל דבר, הכל עניין של איזונים והבנה של רוח המסיבה. זאת אומרת, אם את מוזמנת למסיבה אינטימית, פריט אחד מנצנץ יעשה את העבודה. למשל ז'קט כסוף מעל לוק שחור. אם את מוזמנת למסיבה המונית יותר, את יכולה להוציא את התותחים הכבדים ולבחור בטוטאל לוק נוצץ. למשל אוברול מוזהב או חליפה בליווי אקססוריז מתאימים. מרגישה הכי נוח בשמלה? את מוזמנת לבחור בפריט המנצח מתוך מגוון של אפשרויות עם מכנה משותף אחד - הרבה נצנצים.  

פרטים מנצנצים (צילום: יח''צ,אסף לוי,עדי סגל)
פרטים מנצנצים (צילום: יח''צ,אסף לוי,עדי סגל)