פאנטה ריי (Penta rei) הוא מותג חדש שנחת בישראל. כאן תגלה שיש לך לא מעט סיבות להתחדש בבגדים הולמים לפעילות מיוזעת ושורפת קלוריות. המותג שמשמעותו בתרגום מיוונית "הכל זורם", מבוסס על בדים נוחים, נושמים וכאלה הכוללים שלל טכנולוגיות שיסיעו לכל אחד מאיתנו למצוא את הבגד המתאים לאימון הספציפי.
הזענו ובדקנו: מהקולקציה העשירה דגמנו חולצת ריצה ממשפחת מנדפי הזיעה. הגזרה הרחבה של החולצה איפשרה לנוע בחופשיות ונוחות במהלך האימון ומנעה חיכוך על העור, במיוחד באזור הצוואר. כמתבקש, סימני הזיעה לא מיהרו להפגין נוכחות והתחושה של הבד מנדף הזיעה היתה משוחררת ונעימה על הגוף.  
טווח מחירים: 159-299 שקלים.

פאנטה ריי (צילום: אור דנון)
פאנטה ריי (צילום: אור דנון)

סקוני משיקים קולקציית חורף ספורטיבית שאיתה תוכל לשפר ביצועים במכון, בסטודיו או בפארק. בין האטרקציות הספורטיביות חולצות וגופיות מנדפי זיעה ומכנסים קצרים וארוכים. לצידם תמצא ז'קטים וקפוצ'ונים להשלמת המראה. החולצות בקולקציה מנדפות זיעה, כשחלקן עשויות מ-100% פוליאסטר ודגמים אחרים עשויים מ- 100% פוליאסטר ממוחזר או ניילון ממוחזר בתוספת של ספנדקס.
הזענו ובדקנו: את החולצה בעלת השרוולים הקצרים דגמנו באימון המשלב ריצה ומכשירים במכון. הבד היה נעים, דק ונשפך על הגוף באופן שאהבנו. יצירות האמנות המכונות כתמי זיעה ויתרו על קפיצה לביקור, החולצה "נשמה" לאורך כל האימון והיתה נעימה, פרקטית ונוחה.
טווח מחירים: 119-449 שקלים.

סקוני (צילום: יח''צ)
סקוני (צילום: יח''צ)

סקצ'רס מציעים קולקציית חורף מגוונת הכוללת גם אאוטפיט שיסדר לך הופעה טרנדית ומעודכנת. בקולקציה תמצא פריטים ייעודיים לריצה ואימון בחוץ ובחדר הכושר. בתפריט: חולצות ארוכות וקצרות מנדפות זיעה, מכנסיים קצרים מבד ניילון וסטים מיוחדים בגזרות צמודות לאימון ריצה.
הזענו ובדקנו: דגמנו את חולצת אימון מבד מנדף בטכנולוגית 4 WAY STRETCH QUICK DRY, שהייתה מאובזרת בחורי לייזר קטנטנים שהיוו פתחי אוורור קטנטנים ובד מנדף זיעה. החולצה הייתה נוחה, רחבה ואוורירית. היא נידפה זיעה ולא נדבקה לגוף במהלך האימון.
טווח מחירים: 99.90-349.90 שקלים

סקצ'רס (צילום: עופר חג'יוב)
סקצ'רס (צילום: עופר חג'יוב)

באסיקס לרשת אוריג'ינל'ס מכניסים אותך לכושר עם קולקציית ביגוד חדשה. שכוללת פרט לבגדי אימון כמו חולצות, מכנסיים וגופיות גם קפוצ'ונים, ז'קטים, כפפות אימון וכובעים כדי שתוכל להגיע בסטייל לאימון. בגדי האימון מותאמים לריצה ופעילות במכון ועשויים בדים מנדפי זיעה.
הזענו ובדקנו: נראה שגם החולצה הייתה בכושר שיא. הבד המנדף עבד במרץ וסיפק לנו תחושה אוורירית, קלילה ונעימה על הגוף. הגזרה היתה רחבה ואיפשרה חופש תנועה באימון.
טווח מחירים: 69-699.90 שקלים

אסיקס לרשת אוריג'ינל'ס (צילום: יח''צ)
אסיקס לרשת אוריג'ינל'ס (צילום: יח''צ)

הודיס כך מסתבר, זה לא רק טי שרטים וקפוצ'ונים להתכרבל בהם. במותג מציעים אתHOODIES PRO - קולקציה ייעודית למתאמנים, רצים ומזיעים. הפריטים בקולקציית החורף מתאימה לחובבי אימוני השטח והריצה בחוץ וכוללת: שתי חולצות בעלות שרוולים ארוכים במגוון צבעים, מכנסיים, ז'קט ספורט וחגורת אחסון לרצים. לא תמצא בקולקציה חולצות קצרות, גופיות ומכנסיים קצרים שהכרחיים למתאמנים במקומות סגורים. גם כאן מאובזרות החולצות בבד מנדף זיעה שמאפשר להתאמן בחופשיות.
הזענו ובדקנו: דגמנו חולצת ריצה בעלת שרוול ארוך שהייתה משוחררת, דקה ונעימה על הגוף. היא עבדה במסירות ונידפה את הזיעה, אם כי צצו להם כמה סימני זיעה אבל לא כאלה ששיבשו את האימון. חבל שבקולקציית כושר לא דואגים גם בחורף למי שמתאמן במקומות סגורים ומציעים גם חולצות קצרות שהן מאסט. 
טווח מחירים: 99.90-119.90 שקלים.

קולקציית HOODIES PRO (צילום: חיים כהן)
קולקציית HOODIES PRO (צילום: חיים כהן)

אתר Shoesonline מציע פריטים בודדים מתוך קולקציית החורף של מותג הספורט הפולני 4F. כאן תגלה מבחר מצומצם וסלקטיבי שכולל חולצות ריצה ומכנסיים שנחוצים והכרחיים לכל דוחק משקולות או חובב ריצה. הכוכב למקרה שתהית, הוא הבד מנדף הזיעה שממנו עשויות החולצות.
הזענו ובדקנו: דגמנו חולצת שרוולים קצרים שהגיעה בגזרה הדוקה שמאובזרת בבד שאחראי על נידוף הזיעה. פרט לתחושה של סטוקרית שלא משחררת, החולצה לא נידפה את הזיעה. בסוף האימון החולצה היתה רטובה, נדבקה לגב והותירה סימנים רבים.  
טווח מחירים: 129-149 שקלים

מותג הספורט 4F לאתר Shoesonline (צילום: יח''צ)
מותג הספורט 4F לאתר Shoesonline (צילום: יח''צ)