כחלק מחגיגות ה-100 שנה להקמת ענקית הסרטים וולט דיסני, בית האופנה ז'יבנשי מעיר לחיים את ארנב המזל הוותיק אוסוולד. הארנב המונפש עלה על האקרנים לראשונה בשנת 1927, והוא הדמות הראשונה בהיסטוריה של האנימטור וולט דיסני. מי שלא יודע, הוא למעשה האב טיפוס הראשון של מיקי מאוס האהוב. 

את הקולקציה שכוללת פריטים לנשים ולגברים, נוכל למצוא בארץ באופן בלעדי בבוטיק AMOR שכיכר המדינה. חלק מהפריטים, אותם יצר מת'יו וויליאמס, המנהל הקריאטיבי של ז'יבנשי, בשיתוף אנשי דיסני, יהיו דגמי אספנות שיוצעו במהדורה מוגבלת. הפריטים ככולם עוצבו בהשראת תרבות הפופ, פוגשת אופנה עילית. בגדול, זה אומר אופנת סטריט שמנשה לתפוס את רוח הנעורים של הארנב הכלל לא צעיר. 

את סיבוב ההופעות העולמי והאופנתי של אוסוולד ניתן לראות גם בסרטון שהופק בשיתוף פעולה עם אולפני וולט דיסני. כשהמסע שלו מתחיל בתיאטרון אל קפיטן בלוס אנג'לס, עובר בשנגחאי, ניו יורק, טוקיו ומסתיים בבית ז'יבנשי בפריז.

קולקציית קפסולה של בית האופנה GIVENCHY בשיתוף עם וולט דיסני (צילום: יח''צ)
קולקציית קפסולה של בית האופנה GIVENCHY בשיתוף עם וולט דיסני (צילום: יח''צ)

קולקציית הנשים כוללת חולצת אוברסייז אדומה בסגנון בנדנה, מכנסי שורטס תואמים עם דמותו של אוסוולד רכוב על סוס לבן, חצאית מיני, ז'קט ג'ינס בשטיפה משופשפת עם רקמות וגרפיטי, טי-שירטס וסניקרס. בקולקציית הגברים תמצאו: ז'קט בומבר אדום, חולצת בנדנה מכופתרת כחולה, טי-שירטס, סווטשירט, סניקרס, כפכפי סליידס, ועוד.

טווח מחירים: 1,990-14,990 שקלים, להשיג ב"אמור".